bIomstre Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Og jakka er kjempefin! Rød 70-talls fjellanorakk av merket Fjellanorakk! (digger det merket på armen altså). Meeen, skibuksa har blitt for stor gitt. Og jeg har så lite lyst til å kjøpe ny (shoppingsvegring). SÅ, hvor får man tak i bukseseler i disse dager?? Kun Fretex hvis jeg er heldig? Har prøvd jaktavdelingen på Xxl, der hadde de bare slike som skal kneppes på. Sy på knapper i gotex har jeg liten lyst til, så må ha noen jeg bare kan klype på!
Gjest sug lut Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det minner meg om at jeg også trenger - ikke til skibuksa men til fine tights som har en tendens til å skli ned fra bollemagan... Jeg tenkte å prøve på Dressmann, faktisk, for der har de hatt før, sånne med klyper.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Skal vi bytte, hehe... Jeg har rød 70 talls fjellanorakk (med ekte ulveskinnskrage, ikke si det til noen) og tilhørende bukse. Buksa har blitt for liten gitt... Skjønner ikke det...
bIomstre Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2013 Det minner meg om at jeg også trenger - ikke til skibuksa men til fine tights som har en tendens til å skli ned fra bollemagan... Jeg tenkte å prøve på Dressmann, faktisk, for der har de hatt før, sånne med klyper. Ah, dressmann så klart! Nettbutikken dems har i allefall: http://dressmann.com/no/Produkter/Kategorier/Smavarer/Wide-suspenders_7121577/Wide-suspenders_7121577_9901/
bIomstre Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2013 Skal vi bytte, hehe... Jeg har rød 70 talls fjellanorakk (med ekte ulveskinnskrage, ikke si det til noen) og tilhørende bukse. Buksa har blitt for liten gitt... Skjønner ikke det... Supert! Men jeg har ikke buksa som hører til da... Så da må du nøye deg med en lyseblå HH, egentlig en alpinbukse tror jeg.
bIomstre Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Ha, ha, eller hva med noen skikkelige snekkerseler? http://www.jula.no/bukseseler-914026 ...og ikke minst, god helg fra Turid-Laila: http://www.pondus.no/default.aspx?section=artikkel&id=20853 Endret 8. februar 2013 av bIomstre
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Skal vi bytte, hehe... Jeg har rød 70 talls fjellanorakk (med ekte ulveskinnskrage, ikke si det til noen) og tilhørende bukse. Buksa har blitt for liten gitt... Skjønner ikke det... Supert! Men jeg har ikke buksa som hører til da... Så da må du nøye deg med en lyseblå HH, egentlig en alpinbukse tror jeg. Åh, da må jeg bare fortsette på slankekuren så lenge. Kanskje jeg passer den til neste vinter. Har tross alt som mål å bli knusedeiligsylfideflott allerede til sommeren såe...
bIomstre Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2013 Åh, da må jeg bare fortsette på slankekuren så lenge. Kanskje jeg passer den til neste vinter. Har tross alt som mål å bli knusedeiligsylfideflott allerede til sommeren såe... Det er nok best! Jeg har sendt oppdrag til første eier av min jakke om å gå på loftet og lete etter bukse også. Så kanskje, kanskje... Tenk om det var en passende nikkers til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå