chrisallic Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Har ei hissigpropp på nesten 3 som er så trassig at hun holder på å eksplodere av og til.Veldig lite som skal til før hun låser seg.Kjenner jeg går litt på tå hev og prøver å unngå de verste.Hun er også ei snuppe så jeg må være ganske bestemt med samtidig ellers ville hun rejert hele verden;). Noen gode tips??
Suretær Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Samme her, han er 3 og et halvt og har holdt på et år. Beste her er å ta ham vekk fra situasjonen og bare sitte med ham og vente. Si du forstår og at du gjerne lytter når hun slutter å hyle. Blir jeg utålmodig sprekker han, så det er bare å smøre seg;) Her har det også mye å si at han spiser ordentlig mat, og ofte nok.
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Godt å høre at i er fler som har små som tror de er direktører i heimen :- Ingen konkrete tips, men her får hun 2 advarsler om oppførselen sin, språkbruk osv og hører hun ikke da så er det rett i time out. Sitter da i 3 min og blir snakket med etterpå så hun skjønner hvorfor hun måtte sitte der. Hun må også si unskyld før hun får lov til å slippe. Dette fungerer egentlig veldig fint altså! Har aldri sittet mer enn to ganger pr. Dag og stort sett så blir det med den ene gangen :-)
Gjest sug lut Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Det bedrer seg mellom seksten og sytten år.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Mamma sa når ungene mine ble trassige at det går over når de selv får barn som starter med trass Anonym poster: 7be1da044a9263621b151b8ec611db6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå