Gå til innhold

Når gir trassen seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei hissigpropp på nesten 3 som er så trassig at hun holder på å eksplodere av og til.Veldig lite som skal til før hun låser seg.Kjenner jeg går litt på tå hev og prøver å unngå de verste.Hun er også ei snuppe så jeg må være ganske bestemt med samtidig ellers ville hun rejert hele verden;).

Noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, han er 3 og et halvt og har holdt på et år. Beste her er å ta ham vekk fra situasjonen og bare sitte med ham og vente. Si du forstår og at du gjerne lytter når hun slutter å hyle. Blir jeg utålmodig sprekker han, så det er bare å smøre seg;)

Her har det også mye å si at han spiser ordentlig mat, og ofte nok.

Skrevet

Godt å høre at i er fler som har små som tror de er direktører i heimen :-

Ingen konkrete tips, men her får hun 2 advarsler om oppførselen sin, språkbruk osv og hører hun ikke da så er det rett i time out. Sitter da i 3 min og blir snakket med etterpå så hun skjønner hvorfor hun måtte sitte der. Hun må også si unskyld før hun får lov til å slippe.

Dette fungerer egentlig veldig fint altså! Har aldri sittet mer enn to ganger pr. Dag og stort sett så blir det med den ene gangen :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Det bedrer seg mellom seksten og sytten år.

Skrevet

Mamma sa når ungene mine ble trassige at det går over når de selv får barn som starter med trass ;)

Anonym poster: 7be1da044a9263621b151b8ec611db6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...