Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har ikke vært innom skolen av visse grunner på 1,5 uke så jeg har ikke fått med meg dette. Men sist uke når mannen skulle levere fant han en elev og en lærer i garderoben. Eleven trengte bukse og hadde ikke dette på plassen sin. Læreren spør min mann om gutten kan låne extrabuksa til sønnen min, noe min mann sier ja til. Mannen viste heller ikke hvem denne gutten var siden han ikke går i samme klasse som sønnen vår, samme trinn. Dette fikk jeg greie på fordi mannen lurer på om jr. har hatt med seg buksa hjem på mandag. Jeg spør egentlig bare jr. hvem det er som har lånt buksa og han vet jo selvsagt navnet. Sier ikke ne mer om den saken for jeg vet hvem foreldrene er. I går kommer jr. hjem med buksa og opplyser om at ENDELIG hadde han fått tilbake buksa si og at han hadde mast HVER dag etter den. Synes det er pinlig at han har mast, hva må ikke foreldrene tro. Ville dere tatt en kjapp prat med dem om dette så dem ikke tror at dette kommer hjemmefra, men at han har opptrådd helt på egenhånd? Jeg liker disse foreldrene og har ikke lyst til å komme på kant med dem pga en bukse til 80 kr. Jr. er innprentet med at man tar vare på og passer på klærne og tingene sine på skolen. Anonym poster: a8c5ab6ca61e5756886e766180615e98
Countess Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det er jo hans bukse, og det er vel flott at han, som du sier, ønsker å ta vare på den. Selv om den kostet 80 kr for deg, så vil visst gutten ha buksa si. Disse foreldrene vil nok heller takke så mye for lånet enn å ha svar på hvorfor gutten "maser" etter på de tilbake. Vær heller gla for at han tar vare på tingene sine
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Så flink og ordentlig gutt du har! Anonym poster: 80b9d7a6576f8011e7af114d3cbc2728
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Jeg er glad for at han passer på buksa si, men å mase så vwldig syntes jeg var litt i overkant. Sikkert fordi jeg liker disse foreldrene så godt. Anonym poster: a8c5ab6ca61e5756886e766180615e98
Countess Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Om du kommer på kant med dem pga dette, så er de vel ikke så mye tap Men om du føler sterkt for det, så kan du jo nevne det litt ubetydelig (OM de kommer til deg for å takke for lånet) at du hørte han hadde mast litt...eller noe. Selv om jeg synes det er feil om sønnen sin skal bli fremstilt som å ha gjort noe feil, når deg mest virker som det er du som har et behov for at disse foreldrene må like deg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Jeg tror faktisk jeg hadde nevnt det hvis jeg hadde truffet dem i garderoben. Typisk en sånn ting jeg også hadde syntes var pinlig at de skulle tro om meg. Anonym poster: 0c7765b6ef285f8e1cc4a45becae136e
Caprica Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Hvis gutten.fikk låne buksa sist uke, var det på høy tid de leverte den tilbake da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå