Gå til innhold

Tyrkia! for barnefamilier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det trygt og fint å reise til Tyrkia? Jeg har ingen kjennskap til det. Ser på teleselskapene sin side at det er så veldig mange reisemål å velge mellom i tyrkia... Noen som har vært der? Tips? Hvilket sted er fint? Og trygt? Jeg har fått for meg at tyrkia kan være litt skummelt, er redd for terror hehe.

Gjerne legg link til hotell dere har vært på? Hvordan er evt allinclusive der?

Vi skal reise i juli og reiser mange (mine dine felles barn) så tenkte tyrkia kanskje er litt rimligere enn mange andre steder?

Anonym poster: f07a46c1f81d24d2aac9be6ee105df18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teleselskap=reiseselskap

Skrevet

Jg har vært i marmaris :) et nydelig, fredelig sted :)

Skrevet

Reis med selskapet nazar. Der er det mange fine hoteller for barn. Vi har vært på pegasus fantasy eller noe sånt.

Skrevet

Vil tyrkia være for varmt i juli? Reiser med en 1,5åring...

Skrevet

Sjekk ut sidene til nazar! De har bare topp hoteller! Jeg har vært i Tyrkia 10 ganger, skal igjen i mai. Har aldri opplevd noe ekkelt! Maten er den beste jeg har fått! Men anbefaler å ta 4 helst 5 stjerner hvis du skal ha all inclusive! Ellers så er side et rolig sted med mange bra hoteller. God tur :)

Skrevet

Det er nok ganske varmt, men det er verre i august etter erfaring. Men jeg tror at uansett hvor du reiser i "syden" så er det varmt i juli..

Skrevet

Det kan være forferdelig varmt i juli og august, vi pleier å reise siste uka i september/første uka i oktober. Da er det perfekt.

Du risikerer å få 45 varmegrader i juli.

Ville event satset på første uka i juli om dere må reise den mnd.

Skrevet

Side. Jeg elsker Side, en nydelig by, og passe stor. Mange fine hoteller der.

Skrevet

Det kan være forferdelig varmt i juli og august, vi pleier å reise siste uka i september/første uka i oktober. Da er det perfekt.

Du risikerer å få 45 varmegrader i juli.

Ville event satset på første uka i juli om dere må reise den mnd.

Huff skulle gjerne gjort det. Men pga logistikken med alle barna så må vi dra de siste to ukene i juli...

Skrevet

Takk for alle svar, driver og undersøker litt på grunnlag av det nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...