Gå til innhold

Da var ny dag startet, igjen med hyl og skrik...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hurra" for herlig start på dagen. Som alltid våkner snuppen på 9 mnder med og hyle og skrike. Det er ikke sånn gurgling og baby snakk, det går fra søvn til wrææææææl. Helt til hu taes opp, høres det. Så er det den forbannades frokosten. Hun får som alltid to posjoner med grøt og ei flaske på 180 som hu SLUKER.

Fra hun ser maten er det hyl og skrik, fordi det ikke går fort-nok! Selvom hun får nattmat enda, så er hun utsultet til hvert måltid. Så etter dette så takler hun ikke og se at mor, far eller søsken spiser. Går noe i andres munn, tilter det helt for lillemor.

Åh, er sååå lei denne starten hveeeeeeeer dag. Er sååå lei denne hylinga og skrikingen HVER gang hun får mat...

Og ja, har prøvd og si tidligere, men syns hver 3 time er bra når det er det samme hver 2 time uansett.

Anonym poster: 38cc81ff519656b944f21e7857e9711a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunner deg ikkje hylingen, men eg har en gutt på 7,5 måned som nesten ikkje vil ete, hvert måltid er et styr. Vil mye heller ha pupp.. Men han skal ha graut.. Dette irriterere eg meg for, hver Morning og kveld... Ha en fin dag :)

Skrevet

haha, unnskyld at jeg ler. Har vært gjennom akkurat det samme ;)

Her måtte vi spise i smug, og en periode kunne vi ikke gå på kjøpesentre eller andre steder der vi kunne risikere at folk passerte med mat i hånden eller munnen ;)

Vi måtte forresten begrense matinntaket hans fra han var født til han var et helt år. (I samråd med lege og helsesøster) Han spiste store mengder mat og melk, helt til han spydde (overspist), likevel hylte han og var desperat etter mer mat. Mating kunne ikke gå fort nok og som sagt så både startet og avsluttet han måltidet med å hyle etter mat.

Da han var 1 år fikk han endelig magemål.

Skrevet

Hva med å la ungen gnage på noe frukt e.l så lenge?? Her får baby brødbiter eller noe hun kan ordne med selv når vi spiser. Sitter alltid sammen med oss ved bordet.

Anonym poster: b3d4f21e0bbb8fafe496e8479d3540ee

Skrevet

En brødskalk fungerer veldig fint til å avlede oppmerksomheten litt;0)

Anonym poster: 30e56ca1d352924c650deaea1247677c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...