Light of my life Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hvis alt klaffer er lillesnuppa ca 2,5 år når nr 2 blir født. Trenger jeg søskenvogn da, eller holder det med sånn ståbrett?
missme Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det kommer jo helt anpå. I utgangspunktet ville jeg ment nei, at det holder i massevis med ståbrett. Et alternativ er og skaffe en sånn bæremeis eller mei tai som hun kan sitte i om hun er veldig sliten av og stå på lengre turer eventuelt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Det kommer vel an på om hun er glad i å sitte i vogn eller ikke. Her har vi god bruk for søskenvogna vår, eldste barnet er 2 år og 2 mnd. Men det skal sies at poden elsker å sitte i vogn Anonym poster: 61243960bbd7c608e330bf4b12cac32e
Juliprinsessene Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Jeg har tenkt på det samme. her blir det mer eller mindre nøyaktig 2 år mellom de. Jeg har kjøpt ståbrett og tok det på vogna for å se om lille snuppa ville stå på det. Og ho ELSKER det. Ho vil ikke gå av. Så nå må jeg kjøre tom vogn med snupa på 19 mnd på stå brettet frem til lillesøster ankommer:D Er det mulig? hehe. Jenta mi elsket også å sitte i vogna si. Helt til ståbrettet kom i hus Det koster jo ikke all verden for et brukt ståbrett. SÅ det er derfor jeg tenkte å prøve det først. Vist ikke det funker så kjøper vi søskenvogn. Eller bæresele/meis. Endret 8. februar 2013 av Julispire11+julispire13
LilleBamBam+EnTil Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Her blir det ståbrett! Hun kan fint gå lange turer nå og blir hun sliten kan hun stå på ståbrettet eller vi kan ta en liten rast. Hun blir 3 år når nestejente kommer
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Ståbrett hadde jeg klikka i vinkel over. Ha en diger unge rett foran bena når man skl gå? Som rister og bråker? Men det spørs jo på så mye. Vi har 15-20 min å gå til bhg hver dag og bruker sjelden bil til butikk, besøk osv. Min første elsket også vogn. Jeg kjøpte en billig fra Troll, og angrer egentlig på at jeg ikke kjøpte skikkelig en. Den fra Troll blåser og snør det rett inn i, babyen blir vendt fra deg og blåser det litt, så får du et helvete med å trill fordi hetta blir som et seil. Minste likte aldri den vogna, så jeg har endt opp med å bruke bæretøy på yngste og ha eldste i vogn. Tror jeg hadde oppkevd barseltida mye mindre strevsomt med en god søskenvogn. Anonym poster: 1ddab38e5abcc9427f8d4111ba732671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå