Gå til innhold

I mitt hodet blir det slik ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og søker etter fast jobb da jeg bare har et vikariat så snart går ut. Eldste begynner på skolen til høsten, og da tenker jeg at en av oss MÅ ha en man-fre jobb og fri i helgene pluss alle hellidager. Dette er også et stort ønske da jeg har jobbet turnus og skift i 10år.

Minstemann går i bhg og skal være der i 3år til.

Hva slags jobber har dere, og tenker dere slik som jeg ?

Vi har ikke muligheter til barnevakt da vi bor langt unna familien. Jeg og mannen min har jobbet motsatt lørdager i 10år noe som er veldig slitsomt, man får ikke så mye familietid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenker også slik og har begge slike jobber.

Jeg er kokk og har valgt å jobbe som det i en stor bhg.

Mannen jobber med data.

Anonym poster: 5935d57f681a8585fe6a77a9380f1af7

Skrevet

Jeg valgte å bli lærer fordi jeg faktisk ønsker å være lærer, men må innrømme at å alltid ha fri når ungene har fri er et stort pluss;)

Anonym poster: 085d33ca8f7f6350c10bde49ad23a9f6

Skrevet

Så flott og høre at det er flere en meg som tenker slik :)) det gjør meg ganske lettet.

Spennede jobber dere har:) Jeg kommer nok til å lande på salg og markedsføring, brenner veldig for det.

Skrevet

Ingen av oss jobber 8-4, men en av oss er alltid tidlig ferdig. Jobber mye kvelder hjemmefra for å kompensere.

Vi reiser i tillegg i jobbøyemed begge to, så her er en kabal som må gå opp.

Ville ikke hatt det på annen måte og vi har mye familieråd sammen og god tid til ungene på ettermiddag :)

Skrevet

Eg er lærar. Det passar utruleg bra i forhold til å ha born. Leverer i barnehagen kl 8 - hentar kvart over 3. Alltid fri i helger og helligdagar. Og ikkje minst: fri heile sommaren!

Mannen reiser mykje, det hadde ikkje gått rundt hos oss om eg feks hadde jobba turnus. Blir ein del jobbing på kveldane, men etter at borna er lagt.

Men eg likar jobben godt òg då! Ikkje berre for å ha fri på ettermiddagane :-)

Anonym poster: 07e047a3c87209e2a00194570752267d

Skrevet

Mannen jobber 8-15.30 med litt fleksibel arbeidstid. Selv jobber jeg turnus, men kun 22%.

Anonym poster: 093aeb3322f7b903757865f799c7d2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...