Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 vi har sammen valgt dette, og jeg har min værste dag i mitt liv, men det er nødvendig, han er på jobb så kunne ikke vere der for meg, (sykehus) og kommer ikke ned etter jobb, han har vert borte hele uka og og ikke sendt en natta meld en gang, ikke noe lykke til melding i dag ikke ringt,, jeg føler han ikke bryr seg om meg... men er det bare meg som forventer for mye? han (brydde seg mye før) men nå på min/vår verste dag.. så skal jeg stå alene i det likevel da... Anonym poster: ebc5ceaa6a6dba04b30cc7ecbc619220
mamma_til_gutt Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Du bør helt klart kunne forvente det! Men kanskje han ikke bare glemmer deg. Kanskje han ikke vet hvordan han skal takle dette, det er jo hans også? Kanskje han velger å ignorere/fortrenge i stedet for å kjenne på følelsene sine? Skjønner at du har det J.... Og jeg skjønner at du føler deg alene. Bruk oss og bruk helsepersonellet. Det er støtte rundt deg. God klem til deg og lykke til!!
Light of my life Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Ja det bør du kunne forvente. For en dust!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 huff.. så dårlig gjort av han, jeg har stått i hans verste ting ting selv om jeg ikke vel... jeg er så skuffa.... men åååå da driter jeg og i hele han.. jeg får bare passe på meg selv og vere glad når dette er over, for da er det over for han og... blir skikkelig lei meg nå..,. uff... takk .. trenger det i dag.. Anonym poster: 7daeb9fbd5ab25a3afa3f142e7c4e2ed
Nullstress;) Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Klart du skal forvente bedre av han! Noe jeg syntes du skal ta opp med han. Har selv vært innlagt på sykehus flere ganger, og hadde ikke samboeren min være der for meg da, ville oppholdet klart vært verre... Si det til han du Og lykke til, eller god bedring
MissZanta Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Akkurat dette innlegget var her for noen uker siden....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Akkurat dette innlegget var her for noen uker siden.... Det er nok mer enn en mann som glemmer og ta hensyn til sin partner. Selv om historien gjentar seg trenger de personene som opplever svik og få det ut. Anonym poster: bfe31294ea6088c09b9ac0ac40d50000
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Vel. jeg opplever dette i dag.. stakkars hun andre og.. det gjør så vondt.. han ringte tilslutt. Rett før jeg skulle inn.. så fikk nesten ikk prata.. jeg bare grein.. :-\ men sitter her nå på sykehuset. Blir heldigvis godt stelt med her. veit ikke om jeg er sur på sambo mer. men va jo utrolig sårende. visste da at jeg ikke kunne selv kontakte han. Ikke hadde jeg inernett her trodde jeg heller å da følte jeg meg også veldig helt alene i verden på denne dagen. men har fått internett på tlf. og tlf for og ringe med om jeg vil og litt mat.. da hjelper det på tårene å ensomheten.. :-) men dette er fortsatt en fæl dag... jeg skal ta så bedre valg fremover i livet og stå på ... For dette vil jeg aldri oppleve igjen. :-( Anonym poster: 7daeb9fbd5ab25a3afa3f142e7c4e2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå