Mor08 Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Vi klarer ikke helt å velge mellom barnevognene mountain Buggy og Brio Go til den lille nå, er ikke lett å velge. Noen som har tips/erfaringer? Evt et annet og bedre alternativ? På forhånd takk!
Mini&Meg Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Da hadde jeg valgt Brio Go. Har hatt begge og syns den var veldig god, pluss at jeg syns vendbar vogn er et at de viktigste kriteriene.
MegOgSkjønningen Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Ville helt klart valgt brio go. Har hatt begge, og syns brio er mye bedre. Liker at sittedelen er vendbar da snuppa mi varierte mellom a ville se framover og bakover. Stabil og fin, god framkommelighet (ikke god i mye sno). Fantastisk demping. Lett vogn.
Mor08 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2013 Takk for svar! Jeg heller mye mot Brio Go selv. Vi bor i byen, men kommer begge fra bygda og kommer til å trille en del der det ikke er slett/fint underlag som asfalten i byen. Har hørt at dette er en ulempe med vognen..? At den "rister" og er ustabil/vond å trille hvis ikke underlaget er helt fint..?
tante grusom master of law Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Vi er veldig fornøyde med vår brio go, men eneste ulempen er at den rister litt på grusveier. Jeg har imidlertid hørt at 2013-modellen skal være bedre dempet og at man får vinterhjul til den.
Mor08 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2013 Vi er veldig fornøyde med vår brio go, men eneste ulempen er at den rister litt på grusveier. Jeg har imidlertid hørt at 2013-modellen skal være bedre dempet og at man får vinterhjul til den. Er ulempen så stor at du vil anbefale å gå for en annen vogn..? Ok, passer disse til foregående modeller..?
tante grusom master of law Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Vi bor Litt landelig til og har mye grusveier her, og har derfor trillet mye på disse. Det har fungert greit for oss. Man kan ikke trille superfort hvis gruset er litt grovt men hvis man går rolig så går det greit. Utenom dette så er vognen helt super. Stort bagasjebrett, lett og tar liten plass. Men hvis du tenker at du kommer til å trille veldig mye i terreng så ville jeg valgt en med lufthjul. Vinterhjulen passer bare til nyeste modellen. Det er også den nye som er bedre dempet. Vi har 2012-modellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå