Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 F.eks Jeg drar 10 mnd til Miami.. Jeg drar 17 mnd til Østerriket Jeg drar 27 mnd til Tyskland Skjønner at tallet har med bursdagen å gjøre, men det er så masse forskjellige steder som blir nevnt at jeg finner ingen logikk i dette? Noen som vet hva det dreier seg om som kan hjelpe en nysgjerrig sjel? Hehe. Anonym poster: 3344e58bd08db37950cf2fdda9f401e6
It's all about me Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft. Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen! Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!" For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det; "Jeg skal bo i London i 14 måneder!! " Januar - Mexico Februar - London Mars - Miami April - Den dominikanske republikk Mai - Frankrike Juni - St. Petersburg Juli - Østerrike August - Tyskland September - New York Oktober - Amsterdam November - Las Vegas Desember - Colombia
November-spire-79 Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Jeg skrev om det på skravlesiden nå
It's all about me Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Skikkelig morsomt påfunn......not.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Guud, tenkte meg vel egentlig det var noe sånt. Har det ikke vært nok sånne greier nå? Var gøy første gangen det kom ut og at det kom på nyhetene osv, men nå er det ikke morsomt lenger, fordi nå vet jo alle hva det betyr. Takk for svar! Nå kan jeg legge meg. hehe. Anonym poster: 3b5cb76a394ef3d52221f4d76f2f4be8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Skjønner ikke hvordan det skal hjelpe mot brystkreft akkurat. Tror de færreste tenker på det egentlig Anonym poster: ca5fed947e3c2e743738a661655be8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå