Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Fikk telefon for noen timer siden. Er så lei meg må bare dele det med noen og orker ikke snakke om det med venner. Skulle ønske jeg kunne vært hos henne nå men bor 2 timer unna hverandre. Heldigvis har hun min far hos seg. Men allikevel gruer meg til å gå på jobb imorgen kveld og holde fsaden oppe hele helgen. Jobber med kreftsyke barn. Jeg er vant til å støtte og trøste bekymrede foreldre og barn.Nå hadde jeg trengt en skulder å lene meg på. Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Uff da! Sender i alle fall over en cyber-klem. Ta vare på hverandre og på alle gode stunder dere får til framover!
Gjest Frøken Pripp & Røverne Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Å nei så leit Den aller største klem til deg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Så fryktelig trist. Sender deg en stor klem. Ps. Du kan sende en god venninne en sms for å fortelle det, men skrive at du ikke orker å prate om det nå. Da er det enklere å få pratet når du føler for det... Anonym poster: 05d5daddb3a7a863da8f4983188c6bed
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 En kjempestor klem til deg <3 Anonym poster: 8738987aba203f6aa429d0818e215e61
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Min mamma har også hatt kreft. Det er forferdelig og utrolig skremmende når ens egen mamma får en så alvorlig sykdom. God klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Takk for klemmene. Til deg som skrev at jeg kunne sende mld til en god venninne men si at jeg ikke orket å snakke om det. Jeg prøvde det mange ganger men visket det ut hver gang. Fikk ikke til å sende en sånn beskjed. Klarte ikke formulere det riktig. Men skal prøve igjen om noen dager. H.i Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #8 Skrevet 7. februar 2013 Har akkurat startet på bachelor oppgaven min denne uken og jeg skriver om kreft. Orker ikke tanken på å skrive nå lenger.Kjenner jeg har lyst til å rømme fra hverdagen og legge meg i armkroken til mamma. Man tenker aldri at det rammer ens egne. H.i Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. februar 2013 #9 Skrevet 7. februar 2013 Klem til deg kanskje reise hjem til mamma i helgen?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 Huff, sender over en god klem ! Moren min fikk også kreft for tre år siden og det var jævlig, verre var det når jeg fikk skylda for det av faren min. Vet jo at ingen kan noe får at man får kreft. Anonym poster: a2131a078e2b63d04e43de6cfcd84beb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Skjønner du ikke klarer å skrive sms. Blir så reelt og virkelig når man setter ord på det. Mammaen min er også alvorlig syk, men på en annen måte. Det er forferdelig. Kan du reise og bare være med familien din noen dager? Anonym poster: 05d5daddb3a7a863da8f4983188c6bed
Cat.68 Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Så utrulig trist å høre. Mange trøsteklemmer fra meg.
Nullstress;) Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Uff, det var trist å høre, beklager Hva med å sykemelde seg i noen dager? Hva er prognosen hennes? Jg har mistet hele morssiden pga kreft, er selv bærer av kreft-genet og hatt forebyggende opperasjoner... Om du vil snakke med noen som har vært igjennom det aller meste når det kommer til kreft, så send meg gjerne en melding. Mormor hadde kreft i bukspyttkjertelen, søsteren til mormor i lymfene, mamma startet med brystkreft og var syk/frisk i 25 år. Da hun døde hadde hun kreft i magen, halsen, lymfene, lungene, skjelettet og hjernen... Legene er utrolig flinke i dag, så kryssen fingrene for at alt går bra Stor klem til deg
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Klem til deg kanskje reise hjem til mamma i helgen? jeg skal jobbe i helgen og jeg jobber som ekstravakt og ble satt inn oga sykdom så jeg kan ikke la være å komme. Da blir det krise på jobben. Dessuten så orket ikke mamma besøk av noen nå. Så må bare vente til hun er klar. H.i Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Huff, sender over en god klem ! Moren min fikk også kreft for tre år siden og det var jævlig, verre var det når jeg fikk skylda for det av faren min. Vet jo at ingen kan noe får at man får kreft. Anonym poster: a2131a078e2b63d04e43de6cfcd84beb takk for klemmen. Høres helt forferdelig ut at du fikk skylden. Men desverre er det en reaksjon noen får. De leter etter en syndebukk for å kunne takle krisen/tapet. Klem tilbake. H.i Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #16 Skrevet 8. februar 2013 Skjønner du ikke klarer å skrive sms. Blir så reelt og virkelig når man setter ord på det. Mammaen min er også alvorlig syk, men på en annen måte. Det er forferdelig. Kan du reise og bare være med familien din noen dager? Anonym poster: 05d5daddb3a7a863da8f4983188c6bed Trist å høre om mammaen din. Man forventer aldri at ens egen foreldre skal bli alvorlig syk. Det kommer som et sjokk. Jeg skal jobbe i helgen så kan ikke reise dit nå og barnet mitt går på skolen så kan ikke reise til uken heller. Og min samboer reiser på jobbreise hele neste uke så må holde meg hjemme. Men mammaen min orker uansett ikke besøk akkurat nå sa pappaen min igår. Hun må la det synke inn først. Jeg tror hun redd for å bryte sammen om hun ser meg,,,,jeg vet ikke... vet at min bror var der igår, men han bor i samme by som de. Men jeg har sagt at jeg kan komme ned når hun trenger det. Skal jo skrive oppgave de neste 5 ukene og trenger ikke sette meg opp til å jobbe hvis hun trenger meg. Hun skal opereres om 2,5 uke. Jeg er bare så bekymret H.I Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
lioness* Skrevet 8. februar 2013 #17 Skrevet 8. februar 2013 Føler med deg. Har også vært der. Mammaen min døde av brystkreft, og det var en tung prosess. Men du som jobber med kreft ser jo også at mange blir friske, håper du klarer å holde fast i håpet. Husk at du også trenger trøst og hjelp nå, det er krise i ditt liv også, ikke bare i moren din sitt. Selv om det er vanskelig å ta i mot støtte og snakke med venninner kan det vel være godt at noen VET? Dere trenger ikke å si så mye... Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #18 Skrevet 8. februar 2013 Uff, det var trist å høre, beklager Hva med å sykemelde seg i noen dager? Hva er prognosen hennes? Jg har mistet hele morssiden pga kreft, er selv bærer av kreft-genet og hatt forebyggende opperasjoner... Om du vil snakke med noen som har vært igjennom det aller meste når det kommer til kreft, så send meg gjerne en melding. Mormor hadde kreft i bukspyttkjertelen, søsteren til mormor i lymfene, mamma startet med brystkreft og var syk/frisk i 25 år. Da hun døde hadde hun kreft i magen, halsen, lymfene, lungene, skjelettet og hjernen... Legene er utrolig flinke i dag, så kryssen fingrene for at alt går bra Stor klem til deg Jeg jobber ikke fast. Jobber kun som ekstravakt ved siden av studiene. Føler jeg må ta de vaktene jeg har sagt ja til vet det er kaos på avdelingen. Diagnosen er brystkreft og vet hun skal ta bort hele brystet og lymfeknuter under armene. Hun skal ta MR neste uke og operere om 2,5 uke. De snakket om stadium 2, så prognosene er jo gode. Rent profesjonelt ville jeg vært optimistisk, men privat er jeg ekstremt bekymret. Jeg har ikke alle detaljene. Snakket kun med min far og han har ikke så veldig mye peil på slike ting, men har jeg forstått han rett så er det dette som har blitt sagt. H.I Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #19 Skrevet 8. februar 2013 Så utrulig trist å høre. Mange trøsteklemmer fra meg. Takk for klemmene H.I Anonym poster: 1e6f3e9e6b5c3d5aabf6874862a8489c
Nullstress;) Skrevet 8. februar 2013 #20 Skrevet 8. februar 2013 Jeg skjønner at du tar dette tungt, Men hun blir jo veldig raskt behandlet da, og det er jo positivt. skal hun ha noen behandling etterpå også eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå