Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har ett barn som er 1 år og tre månender nå å han har begynt å få så mange raseriutbrudd! Det kommer av minste ting som at vi skal skifte bleie,kle på han,sette han opp i stolen for å spise osv. Da hyler han og slår med armene og sparker med beina,å kaster seg bakover. Er usikker på hvordan jeg skal takle det. Skal jeg bare overse det til han roer seg? Har prøvd å ta han på fanget å roe han men det nytter ikke. Anonym poster: 0e40d636eb44a32277d5e23d7ee21d4d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Men hva med å prøve å gjøre noe før det skjer? gutter må ofte forbredes lenge før de skal noe.Gi beskjed om at nå skal vi snart gå og skifte.snart er det middag osv,da kommer ikke ting så brått.Ellers hadde jeg absolutt oversett det ja.Reis deg opp-gå fra han og gjør noe annet.Da vil han fort lære seg at det ikke nytter med slike anfall.For all del ikke la han ``vinne``og få viljen sin med det sinnet:) Anonym poster: b58308a3ef611deb674451605ee6bf57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå