Gå til innhold

Hjelp, ulikt svar på graviditetstester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg hadde et frysforsøk sist uke, med innsett av et embryo som var 3 dager gammelt (8-delt) den 29.1, etter mine beregninger blir det i dag 12 DPO. Testet i svakt positivt i går med cb pluss, teststreken var bred. Tok en ny test i går ettermiddag med samme resultat. I dag tidlig testet jeg med A1 graviditetstest som var negativ, blendahvit...trodde derfor håpet var ute. Dro imidlertid på apoteket i dag og kjøpte ny cb test, testet i ettermiddag og fikk på ny svakt positiv test, ser godt krysset i vinduet. Dette ble jeg veldig forvirret av... Noen som har opplevd noe av det samme eller har andre erfaringer å dele? Det står at a1 skal gi utslag på HCG-nivå på 25, trodde det var det samme som clear blue. Vet at jeg bare må vente noen dager og teste på ny, men vanskelig å la være og spekulere. Har forøvrig null symptomer på en evt graviditet...

Anonym poster: 789d485304abaa2db4088f1b5f01ee59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde at en positiv test alltid var sikker (og at de negative kan være feil). Uansett kan det vel være greit å vente noen dager med å teste igjen/teste på morgenurin. Lykke til!

Anonym poster: 5c69ef378475ffa2ebead842f007c598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...