Gå til innhold

Hurra!!! Jeg blir mindre! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo selvsagt ingen overraskelse at jeg går ned i vekt, ettersom jeg både spiser sunt og trener en del. Noe jeg ikke gjorde før! Men det er så GODT å se tallene som stadig går nedover, både på vekten og på målebåndet!!

For ikke å snakke om klærne mine som stadig sitter litt løsere. :-D

Jeg er 170 cm, og begynte på nærmere 90 kg på senhøsten. Jeg startet så smått med litt trening frem til nyttår, men spiste fremdeles veldig kleint da, og gikk bare ned til ca 88 kg ved nyttår. Etter nyttår satte jeg inn høygiret på treningen, samt at jeg har lagt om kostholdet endel; fra å spise sunt, MEN med enormt mye usunn drikke, samt mye godter og snacks på kveldene, spiser og drikker jeg nå veldig sunt både dag og kveld. Og aldri for mye, ei heller på "usunne" dager. (Som det har vært, og vil bli, svært få av heretter.)

Nå veier jeg 82 kg, og har mistet mange cm både rundt midje, hofter, bryst, lår og armer. Det føles fantastisk!! Jeg ser frem til veien videre ned mot under 70 kg, og gleder meg til å starte 2014 som et langt sunnere og slankere menneske! :-)

Vet ikke hva jeg ville med dette, men hadde bare så lyst til å skryte litt av meg selv, og dele mine erfaringer så langt i prossessen. ;-)

Anonym poster: 1f147bd54c96df6d7cfe1c6f19d191d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra:) du er flink, stå på videre:)

Skrevet

Gratulerer! Alltid gøy å se resultater av hardt arbeid!

(Jeg er i samme båt forresten, men ikke like flink som deg)

Skrevet

Tusen takk! :)

Og uten å virke fullstendig cockey; jeg ER flink. Men det er faktisk utrolig lett, for jeg er så ekstreeemt motivert for å bli slankere og strammere, og er så innmari lei av å sutre over hvordan jeg ser ut, og unngå situasjoner (svømmehall, strand etc) fordi jeg ikke har lyst til å vise meg offentlig uten klær, at nå har jeg på sett og vis ikke noe annet valg enn å ta meg kraftig sammen og gjøre noe med situasjonen!!

Håper hardt på at jeg er såpass mye mindre til sommeren at jeg kan sprade litt på stranda med ungene uten å føle meg så verst.. :P

HI

Skrevet

Hurra!!! Selv er jeg 4,7 kg mindre enn jeg var for kort tid siden, det føles så godt :)) stå på!

Skrevet

Grattis, og keep up the good work :)

Jeg prøver på noe av det samme, men resultatene lar vente på seg. Spiser nok litt for store posjoner og er litt for glad i rødvin. Men; jobber med saken!

Skrevet

Bra jobba! Der kommer til å bli så herlig når du er i mål! Jeg snakker av erfaring :) Gikk ned fra 100 til 70 kg for et par år siden (like høy som deg), og jeg har fått et nytt liv! Mye mer energi, bedre humør og selvtillit og kulere klær ;) Stå på videre!

Skrevet

OG det er VIKTIG og holde på det du føler nå, ikke "lykkerusen" over vekt og cm, men følelsene sånn mtp energinivå, lyst til og røre på seg osv...

Og den dag du opplever at vekta står stille, kanskje i en måned eller 6 (har vært der selv nemmelig) Så er det INGEN grunn til og gi opp og leve sundt! Vekta VIL gå nedover igjen og den fysiske formen er det verdt og holde god, selv om ikke vekta føler etter i samme tempo etter hvert!

Hva om jeg utfordrer deg til og delta på en 10K i løpet av sensommer/høsetn i år. Ser ut som at du IKKE trener,- kan være greit og starte opp når dagene blir lengre.....OGså får du fokuset vekk fra vetka en stund,- men likvel kommer du ti og opnnå STORE Helsegevinster:)

Tar du den elller? KK.-mila ser ut som en morsom greie...Holst på og tneke på den selv i fjor, men ble halvmarathon i stedet :) Men jeg har trent litt lenger enn deg :)

Anonym poster: 03d46284ac4736a379483a714418ce2f

Skrevet

Tusen takk! :)

Og uten å virke fullstendig cockey; jeg ER flink. Men det er faktisk utrolig lett, for jeg er så ekstreeemt motivert for å bli slankere og strammere, og er så innmari lei av å sutre over hvordan jeg ser ut, og unngå situasjoner (svømmehall, strand etc) fordi jeg ikke har lyst til å vise meg offentlig uten klær, at nå har jeg på sett og vis ikke noe annet valg enn å ta meg kraftig sammen og gjøre noe med situasjonen!!

Håper hardt på at jeg er såpass mye mindre til sommeren at jeg kan sprade litt på stranda med ungene uten å føle meg så verst.. :P

HI

Tipp topp tommel opp! Flink er du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...