Gå til innhold

Har dere boligalarm?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor dere?

Hvilket firma?

Pris?

Fornøyd?

Vi har ikke, men har hatt flere selgere på døra i det siste som mener at man MÅ ha, og selvfølgelig lokker med ulike tilbud so man bare MÅ slå til på NÅ. Godt mulig at man bør ha alarm, men kjenner jeg blir skeptisk når det gjelder dørselgere...

Anonym poster: 729e9d9373ea521fc1476622317911fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Trøndelag og har Sector Alarm. So far so good, har bare hatt dem i noen mnd nå. Betaler drøye 400,- i mnd og da har vi brann og innbruddsalarm. Gratis utrykning.

Har også egen knapp for å sette på alarm på natta, slik at vi kan bevege oss fritt i huset uten å utløse alarmen (dører/vinduer er mao sikret)

Jeg synes det er en grei ting å ha, bedre å være føre var.

Skrevet

Nei, svigermor vokter huset bedre enn en alarm.

Skrevet

Bor i telemark og har scetor alarm. beltaler like under 550 i mnd. Vi har med videoovervåking, alarm som gjør at husdyr kan bevege seg innendørs, og sensor på 3 dører, nøkkelservice, brann og innbrudd alarm, gratis utrykning, natt alarm. er vel det som er i pakka vi har. Synes det er veldig greit å ha det.

Anonym poster: 0a851903606d623fa359ae1425cab3f1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har fra securitas, og er fornøyde. mest pga brannalarmen. Panikkalarm og sensor på døra. Kan sette på nattalarm og, men tør ikke bruke den i frykt for å glemme at den er der hvis vi hiver ut en katt :P koster 360 i mnd tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...