Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt eller har planer om å ta gravidbilder?Tenker på å ta og lurer på om dere syns det var verdt pengene? Noen som kasta klærne? Når anbefaler dere evt. å ta de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne gjerne tatt det,men med klær på :)

Skrevet

Jeg tok i forrige svangerskap. Skal ta nå og. Jeg var helt naken, men samtidig som jeg skjulte mine edle deler.

Tok også bilder med bh og truse.

Anonym poster: aa4268d9c483c60c4e48f424cd06a869

Skrevet

skal ikke ta, synes det er opp til hver enkelt, men vær så snill å ikke ha med teppetisserhunden på bildene eller annet kjærledyr(hvis du har det). skjønner virkelig ikke hva de dyra har å gjøre på slike bilder.... ;-)

Skrevet

Jeg har tenkt å ta, men kommer jo an på hvor deigete og hoven jeg er. Får jeg fin kulemage mens jeg fortsatt er slank synes jeg det er fint, men gidder ikke ha bilder av dissende lår og poser under øynene.

Anonym poster: 6f4f2ea62307798e96b06864135a0949

Skrevet

skal ikke ta, synes det er opp til hver enkelt, men vær så snill å ikke ha med teppetisserhunden på bildene eller annet kjærledyr(hvis du har det). skjønner virkelig ikke hva de dyra har å gjøre på slike bilder.... ;-)

Kanskje fordi dyene er en del av familien?

Anonym poster: 9d046df23d50ed935b7d35bf2f594a38

Skrevet

I så fall er det naturlig å ha dem med på et familiebilde, men skjønner likevel ikke hva de har på et gravidbilde å gjøre...

Anonym poster: 6f4f2ea62307798e96b06864135a0949

Skrevet

Hvorfor er da dyret med og ikke faren til ungen? og hvorfor ta bilde av seg selv i undertøy med ei bikkje på armen... it beats me.. og er skikkelig ulekkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...