Tonetralletroll Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Eller kjenner dere noen? Får dere lønn som miljøterapeut eller assistent? Vet at dette varierer, men lurer på hva som er vanligst?
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Hei! jeg er ikke sykepleier, men vernepleier=) Jeg jobber i bhg, men da med barn med spesielle behov. Er ansatt i Ressurssenter og ikke i selve bhg. Blir lønnet som miljøterapeut. Hvis utlysninger sier at man søker etter assistent blir man nok lønnet som det, og ikke miljøt. Men også mulig at det varierer fra kommune til kommune. Man må vel forresten kunne bli lønnet som fagarbeider i det minste?=)
Tonetralletroll Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2013 Takk for svar. I utgangspunktet blir man helt sikkert lønnet som assistent når de søker etter det, men jeg tenker at det må vel være lov å prøve seg...
Gjest FinogFjong Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Krev ihvertfall å bli lønnet som fagarbeider.
Tonetralletroll Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2013 Har rett og slett lyst å få meg en dagjobb i et par år. Derimot er kanskje ikke barnehage det rette siden jeg må SÅ mye ned i lønn hvis jeg blir ansatt som assistent. Sykepleierutdannelsen er jo ikke særlig relevant for en bhgjobb så er jo naturlig at de ikke vil lønne meg mer. Forslag til andre dagjobber jeg kan søke på som ikke er veldig dårlig betalte?
Foccacia Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Jeg undersøkte dette for noen år siden, og fikk til svar at man da måtte søke på assistent stilling og få assistent lønn.
DaTuMa Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Hva har du i lønn da? Jeg jobber i barnehage som hjelpepleier, og er fornøyd med lønna. Tjener bedre her enn i turnus jeg hadde før....
Tonetralletroll Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2013 Grunnlønn på ca 400 000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå