Gå til innhold

halsbrann!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faans dritt sier jeg bare!!

Er det flere som plages med dette og hva kan man gjøre for å ikke få det?

Fikk det i dag, etter å ha spist det samme som jeg ALLTID har spist til frokost, nemlig frokostblanding med skummamelk. ingen sterk smak, ikke mye smak...

Har hatt det i en mnd eller noe, men i det siste mye oftere enn vanlig.

Og er det noe man kan spise/drikke for å dempe det?Har tatt gaviscon eller hva det heter,hjelper litt, men skal jeg knaske dette hver dag flere ganger om dagen da?

Er 25 uker på vei..

Anonym poster: 5650de2e0655d91edc9c4716e5288ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oki

Anonym poster: 513a0295c4f7dbb4ad6493ed58062259

Skrevet

oki

Anonym poster: 513a0295c4f7dbb4ad6493ed58062259

Jeg HAAATER sånne som deg anonym, du er så hjelpsom liksom! Hva er problemet ditt?Gå å lek i snøen istedet for å sitte her inne og bruke opp tida mi!

HI

Skrevet

du kan ta gaviscon (?) flytende eller i tabl form.

drikke melk.

eller som jeg gjorde, jeg drakk nyco, men måtte ikke ta mere enn 3-4 glass pr dag, da mere enn det ikke var bra når jeg var gravid.

ellers må du ligge litt høyere med hodet om natta, og unngå sterk,stekt mat fremover....

jeg var så ille under svangerskapene, at jeg har det fortsatt, og bruker medisiner for det nå...

Anonym poster: 0fa60263e1704a2867b6018e88f3c2a1

Skrevet

Jeg brukte Novluzid tyggetabletter da jeg var gravid, hjalp ihvertfall en del.

Melk kan også hjelpe.

Skrevet

og sånn som istid brød, julius brød,de som er litt sure,og lang holbarhet på, de kan jeg ikke spise.

Anonym poster: 0fa60263e1704a2867b6018e88f3c2a1

Skrevet

Takk for svar!

Hjelper yoghurt også, eller må det være melk?Skummamelk eller feitere melk?

Skrevet

Feit melk, h-melk hjelper godt for meg.. Ikke drikk kaffi eller juice, det forverrer ting for meg i hvertfall..

Anonym poster: 53114ef3a757a63d8da980fb131b5e08

Skrevet

Jeg drikker vanlig lettmelk, og det hjelper for meg, ikke sånn veldig lenge av gangen, men ofte lenge nok til at jeg sovner på kvelden ihvertfall. Og synes lovehearts hjelper.

Skrevet

Jeg har brukt masse flytende gaviscon og Link tyggegummi. Syns tyggisen funker best. Er iallefall ikke vond den da.

Har også døyvet litt med skyr fra q-meieriene. Tykk, kald og god. Andre tykke meieriprodukter kan sikkert også fungere på samme måten.

Ble så slitsomt at jeg til slutt fikk medisiner, det er en mulighet om ikke kjerringråd og reseptfrie midler funker. Skal jo klare å fungere i hverdagen og sove om natta.

Skrevet

agurk har faktiskt hjelpt meg. søk på kjerringråd på google :-) fant litt der

Skrevet

Novaluzid var det eneste som funket for meg i begge svangerskapene. Smaker heller ikke så grusomt som Gaviscon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...