Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 1 1/2år som arbeidsledig, utallige søknader, titalls intervjuer, men ingen jobb i sikte. Nå har jeg fått praksis hos meny, begynner på mandag, nå kan jeg endelig få vise hva jeg er god for, vise i praksis hva jeg kan. Og best av alt, er de fornøyde blir det fast jobb fra mars/april. Jada jeg vet det ikke er noen toppstillinge, men har 8års erfaring fra butikk og det er en jobb jeg trives med. Gud jeg gru gleder meg. Gleder meg til å få bruke hode på en foruftig måte, treffe folk og bare gjøre noe nyttig i livet mitt. Men gosj som jeg gruer meg også, mange ukjente folk, sjonglere jobb og småbarn (kommer inn i rutine etterhvert da). Mest av alt gleder jeg meg, håper helga går fort, jeg er sååååå klar for mandag nå. Jippi Anonym poster: abe1ddd18e3c718e679d7dd3e72fc7e9
bønni Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer, skjønner at du gleder deg til å starte opp :-) Da er du i gang og på vei mot en fast jobb! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Takk. Ja nå kommer jeg igang, endelig, det har vært etterlengtet lenge nå Anonym poster: abe1ddd18e3c718e679d7dd3e72fc7e9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer Jeg kjenner følelsen. Etter selv å ha gått ufrivillig arb. ledig i 8 måneder så var det en sann fryd å begynne å jobbe igjen. Anonym poster: cedad006067d88530988e8a40146f5a4
Magia Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer, og masse lykke til! Skjønner at du både gleder deg og gruer deg. Det er vanskelig å gå hjemme sånn på ubestemt tid. Jo lenger tid det går, jo verre blir det vel også. 1,5 år er ganske lenge. Supert at du får startet!!
<3 2G <3 Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Gratulere så masse Er det så viktig med toppstilling da, kan det ikke finnes vanlige arbeidere? Digg å komme seg ut i jobb igjen sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå