Gå til innhold

Må bare juble litt av

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 1/2år som arbeidsledig, utallige søknader, titalls intervjuer, men ingen jobb i sikte.

Nå har jeg fått praksis hos meny, begynner på mandag, nå kan jeg endelig få vise hva jeg er god for, vise i praksis hva jeg kan. Og best av alt, er de fornøyde blir det fast jobb fra mars/april.

Jada jeg vet det ikke er noen toppstillinge, men har 8års erfaring fra butikk og det er en jobb jeg trives med.

Gud jeg gru gleder meg. Gleder meg til å få bruke hode på en foruftig måte, treffe folk og bare gjøre noe nyttig i livet mitt. Men gosj som jeg gruer meg også, mange ukjente folk, sjonglere jobb og småbarn (kommer inn i rutine etterhvert da).

Mest av alt gleder jeg meg, håper helga går fort, jeg er sååååå klar for mandag nå. Jippi

Anonym poster: abe1ddd18e3c718e679d7dd3e72fc7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, skjønner at du gleder deg til å starte opp :-) Da er du i gang og på vei mot en fast jobb! Lykke til.

Skrevet

Takk. Ja nå kommer jeg igang, endelig, det har vært etterlengtet lenge nå

Anonym poster: abe1ddd18e3c718e679d7dd3e72fc7e9

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg kjenner følelsen. Etter selv å ha gått ufrivillig arb. ledig i 8 måneder så var det en sann fryd å begynne å jobbe igjen.

Anonym poster: cedad006067d88530988e8a40146f5a4

Skrevet

Gratulerer, og masse lykke til! :)

Skjønner at du både gleder deg og gruer deg. Det er vanskelig å gå hjemme sånn på ubestemt tid. Jo lenger tid det går, jo verre blir det vel også. 1,5 år er ganske lenge. Supert at du får startet!!

Skrevet

Gratulere så masse :D Er det så viktig med toppstilling da, kan det ikke finnes vanlige arbeidere? Digg å komme seg ut i jobb igjen sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...