Gå til innhold

i morgo skal jeg ta abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk de kvinner som ikke spør om hjelp! Tenker på alle barn har det slik daglig. hvordan HJELPE barn og kvinner i slike situasjoner. det må kunne være mulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke bare en ting men flere. jeg har et av å til sviktende støtte apprat som bv og nav rundt meg. nå skal det virkelig bli slutt på det. men jeg er student! Å har mine hinder. men person angrep er ikke en ok måte å yakle det på. men hjelpe eller være nøytral til saken eller holde seg unna htråden. Jeg var nå ikke egoistisk som tenkte "jeg må ha barnet uansety, jeg vil klare det.. det er bare tull for meg. jeg har nokk med min hærlige sønn. og ofrer ikke hans liv og rett til og ha det godt fordi mor ikke klarte å sette han FØRST. Jeg er " med godt hjerte en god mor fordi jeg brukte min rett. og det kom til mitt/mine barns nytte... Jeg er også mennesklig. Jeg kom hjem fra sykehuset i dag. det er nå fint om dere ikke angriper meg mer personlig.

Skrevet

synes det er utrolig fasinerende at de som er mot abort alltid skal prøve å tvinge sitt syn nedover ørene på de som har ett annet syn...lurer på, Frustrated.com, om noen "abort tilhengere" angrep deg i ditt valg og mente at du var slem/egoistisk/feil osv fordi du valgte å beholde?

abort er ALDRI ett enkelt valg og ALDRI ett valg som taes lett. samma søren hva dere motsandere tror.

Men det virker jo også som at de som er for abort gjør akkurat det samme. Tvinger det de synes nedover øra på de som er i mot.

Skrevet

synes det er utrolig fasinerende at de som er mot abort alltid skal prøve å tvinge sitt syn nedover ørene på de som har ett annet syn...lurer på, Frustrated.com, om noen "abort tilhengere" angrep deg i ditt valg og mente at du var slem/egoistisk/feil osv fordi du valgte å beholde?

abort er ALDRI ett enkelt valg og ALDRI ett valg som taes lett. samma søren hva dere motsandere tror.

Men det virker jo også som at de som er for abort gjør akkurat det samme. Tvinger det de synes nedover øra på de som er i mot.

ingen er "for abort"

vi er for retten til å kunne velge selv. jeg har aldri sagt til noen "du er dum/slem/dårlig mor/ett fælt menneske/ond(osv) hvis du velger å beholde barnet" men det er ord som denne kvinnen får slengt etter seg på ett internett forum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...