Gå til innhold

Har dere "inngiftede" venninner dere ikke har noe til felles med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei sånn som er f.eks. dama til kompisen til gubben. Ei som har total ulik bakgrunn/oppvekst som deg, andre meninger enn deg om alt fra barneoppdragelse til syn på livet, få eller ingen felles interesser....osv....

Er dere venner? Bekjente? Treffes kun når mennene er tilstede eller utenom også? Hva med ungene? Kan "de andre" ungene ha dårlig innflytelse på våre, i og med at de oppdras helt forksjellig (fastere rammer her i huset).

Er både for og imot å omgås... Hun er veldig hyggelig, da, for å ha det sagt til slutt. Meeen, der er jo selvfølgelig et men til slutt ;)

Anonym poster: ffc0dab2b17967be817b3fd73dfd7b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, opptil flere!

Dama til bestekompisen til mannen er vel beste eksempelet. Vi går greit overens, men har lite å snakke om når vi har gjort unna de vanlige samtale emnene. Jeg synes hun er kjedelig, og hun synes sikkert det samme om meg! :-D

Jeg er da ikke programforpliktet til å bli venninne med min samboers kompisers damer! Hadde da egne venner før vi ble sammen, de prioriterer jeg også nå. På lik linje som Samboer ikke er blitt kompis med mine venninners kjærester. De er for forskjellige. Men vi møtes på parmiddager og inviterer hit av og til, og omgås på en hyggelig måte allikevel.

Heldigvis er vi veldig glad i hverandres søsken med kjærester, så de er vi derimot MYE sammen med til alles glede! :-)

Anonym poster: 7496f461d4df8c816af76beb81670590

Skrevet

Ja, de fleste damene til mannens kompiser! Omgås kun når mennene er tilstede. Ungene har knapt møttes.

Skrevet

Ja, en. Stort sett har jeg ikke problemer med å omgå noen som helst, uansett bakgrunn og interesser. Jeg respekterer at andre er annerledes enn meg og finner det heller spennende. Men dette ene kvinnfolkene får frem brekninger i både meg og mannen, hun har påvirket mannen sin (kompisen til min mann) såpass også at vi sjelden omgås de lengre. Problem løst!

Skrevet

Går greit overens med de fleste damene til min samboers kompiser, men det er ei jeg har litt oppi vranghalsen. Hun har alltid vært gira på at hun og jeg skulle være venninner og finne på ting uten kjærestene våre, og jeg har stilt opp fordi jeg er så sabla høflig. Hun er et "perfekt" kvinnemenneske som lager sitt eget syltetøy, trener hver dag, ikke lar barna se på tv unntatt lørdager, politisk korrekt osv. I tillegg ler hun av ALT. Jeg skjønner null av hele dama. Hun gikk over streken da hun nektet meg å gi ungene mine lørdagsgodtet jeg hadde kjøpt til de (fordi hun ikke hadde kjøpt lørdagsgodt til sine). Orker ikke ta kontakt med henne mer. Men min samboer og hennes mann er fortsatt gode venner da.

Anonym poster: ac63a6d76290788d006ec386f176078d

Skrevet

Artig å høre at vi er flere... Dama jeg snakka om starter festen før unga er lagt seg, er ikke nøye med sykkelhjelm, hvilken vei unga skal sitte i bilen, godteri på hverdagene og språklig og sosial stimulering av ungene... I tillegg røyka hun under og etter alle svangerskap og kan ikke fatte og begripe hvorfor ene ungen hadde kolikk og andre ungen plages med både det ene og det andre....

Har hun en krangel med mannen hiver hun han ut så han må leie leilighet til de har ordna opp....

Vi er så totalt forskjellige, men jeg har ikke mange venner her, hun er hyggelig og grei med meg, så får vel prøve og se hvordan det går :P Vi har kjent hverandre noen år, men aldri hatt god kontakt. Før nå, tydeligvis......

hi

Anonym poster: 4511bb555bbdb5f9af787391287676be

Skrevet

Ja, svigerinna mi. Vi har en del til felles, vi har begge barn og er nå i familie, men vi har ikke helt kjemien. Jeg føler ihvertfall ikke det. Dumt, men sånn er det bare. Men hun er for et meste veldig hyggelig, men kanskje litt humørsyk og småfrekk innimellom. Hun snakker nedlatende om alt og alle, og jeg bare stoler ikke på sånne mennesker. Samtidig har hun mange gode sider også. Hun er veldig omsorgsfull og liker å ta vare på de rundt seg... men likevel..

Anonym poster: 8b269b730d2526bcfb220bde5b75adb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...