Gå til innhold

Netflix, noen som har noe å anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her en uke på overtid, og er mye sofatjeneste. Noen som kan anbefale noe å se på flixen??

En god film eller serie?

I det siste har jeg sett Dexter, Mad Men, Gossip Girl, og romantiske komedier. Liker "jentefilmer". Også har jeg og mannen begynt å se House of Cards.. Men trenger noe å se når jeg er alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes A father`s Choice er utrolig fin :)

Skrevet

hvis du liker jente filmer så er en seria her som passer sikkert bra til deg: Life Unexpected

Skrevet

Girls på nrk.no. Morsomt. Og gjenkjennelig.

Revenge - men finns vel ikke på netflix :(

Sons of Anarchy.

Horrible bosses var morsom.

Anonym poster: 42ffadc4adac45039fbef7f54038f06b

Skrevet

Jeg er ikke så fan av jente-tv, så her har jeg blitt hekta på stargate-sgc (ikke stargate atlantis). Mangler 2 episoder av sesong 3:-P har "bare" 7 sesonger igjen!:-D

Skrevet

Call the Midwife. Veldig søt serie basert på dagbøkene til en britisk jordmor som jobbet i East End på femti- og sekstitallet.

Anonym poster: fe956892edd9e6b2fbb3f071d45f682a

Skrevet

Weeds! Kjempe gøy serie:-)

Skrevet

Weeds, som nevnt over, er hvertfall mange sesonger av, så du slipper irritere deg over at serien tar slutt akkurat når du føler du har komt inn i det ;) Selv syns jeg ikke serien var sånn kjempebra, men den fikk tiden til å gå!

Av filmer ble jeg veldig imponert av Beauty and the briefcase, den var kjempefin! Anbefales :)

Anonym poster: 7b8a83c51ca60004139a6319709bc779

Skrevet

Drop dead Diva. Mye å se på, og du kjem til å elske det. :)

Skrevet

The Killing, Irene Huss, Broen.

Anonym poster: 3fcd55f8d7b6f3c62d0299954a31053b

Skrevet

Klovn! Og så har jeg sett alle avsnitt av upstairs downstairs (herskap og tjenere) som ellers går på NRK. Ble skikkelig glad i den serien etterhvert, men de første avsnittene er litt treige... Handler om tiden før annen verdenskrig i England.

Anonym poster: aec0e1d7624db952ee6647a6d372270c

Skrevet

Sitter her en uke på overtid, og er mye sofatjeneste. Noen som kan anbefale noe å se på flixen??

En god film eller serie?

I det siste har jeg sett Dexter, Mad Men, Gossip Girl, og romantiske komedier. Liker "jentefilmer". Også har jeg og mannen begynt å se House of Cards.. Men trenger noe å se når jeg er alene..

Har blitt hekta på Nip/Tuck, han Dr Troy er så deilig at jeg hadde en virkelighetsdrøm i natt om å være en av damene han høvlet over! Knis;-)

Anonym poster: 7c304b39d042099eed6c6038bbf05ca1

Skrevet

Ser flere har skrevet det: Klovn! Må sees :)

Nå holder jeg på med serien 24, anbefales dersom du ikke har sett den.

Skrevet

Ai, mye anbefalinger, tusen takk:) Har ikke sett noe av de forslagene som kommer faktisk!! Da har jeg kanskje litt å se i permisjonen;)

Skrevet

Du MÅ se sons of anarchy om du ikke har sett den før.

Tror ikke det er mulig å ikke bli fengslet av den ;)

Anonym poster: 2eed54fda072dca6d5c9c2e711a38e87

Skrevet

Ai, mye anbefalinger, tusen takk:) Har ikke sett noe av de forslagene som kommer faktisk!! Da har jeg kanskje litt å se i permisjonen;)

Får du tid til det, er du flink. :)

Anonym poster: 7438b6e241f5ef6632c46ff13e037078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...