xenja Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 hei hei, er det noen som har erfaring med småbarnstreff i tromsø? jeg ser at det har treff på torsdager på kvaløysletta sykehjem. Noen som har vært der og kan si hvordan det er? anbefalinger? Takk
mørketid Skrevet 7. februar 2013 #2 Skrevet 7. februar 2013 Aner ikke, men kunne gjerne tenkt meg å vært med på et
xenja Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2013 jeg og, kjenner ingen i tromsø med små så prøver å finne ut måter å møte andre på bor du i tromsø mørketid?
mørketid Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Ja men ser nå at jeg kanskje ikke akkurat går under "småbarnstreff". Min datter er 2,5
xenja Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2013 heheh ja litt større en min da min er bare 4 mnd en før jeg vet ordet av det så er han vel og 2,5 hvor gammel er du mørketid (ett sånt farlig smp ) Ingen andre som har vært på småbarnstreff i Tromsø?
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Nei men er ofte i åpen barnehage!
xenja Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2013 er det ikke litt tidlig å ta med en 4 mnd baby til åpen bhg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå