Gå til innhold

Min superkraft

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en superkraft skulle det vært teleportering. Da skulle jeg for eksempel teleportert hjem og henta fonen min. Sukk.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg ville hatt superenergi!

Sukk.

Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en superkraft skulle det vært teleportering. Da skulle jeg for eksempel teleportert hjem og henta fonen min. Sukk.

Har du ikke en pappeske liggende som du kan bygge om til teleportør? Pass på at det ikke blir en duplikator bare (de er veldig like har jeg sett i Tommy og Tigeren)... Eller det kan jo funke det også foresten, så kan Sug Lut1 hente fonen mens Sug Lut2 jobber, Sug Lut3 drikker kaffe og Sug Lut4...? Vel fler muligheter! :)

Skrevet

Sug lut 4 kommer sporenstreks hit m kaffe. Jeg er så trøtt!!!

Skrevet (endret)

Sug lut 4 kommer sporenstreks hit m kaffe. Jeg er så trøtt!!!

Da er det bra med en kombinert teleportør og duplikator! Men... er du her enda da Florence? Hadde håpa du var sletta nå. Langvarige greier? Går du klar selv? Endret av bIomstre
Skrevet

Jeg går forhåpentlig vis klar- det er meget sjelden og kun.i meget alvorlige tilfeller at mammaer er innvilget sykedager. Unge med 41 i feber har tatt natten min.

Skrevet

Jeg går forhåpentlig vis klar- det er meget sjelden og kun.i meget alvorlige tilfeller at mammaer er innvilget sykedager. Unge med 41 i feber har tatt natten min.

Off då! God bedring til barnet. Healing som superkraft til deg? For det at vi ikke trenger søvn har vi vel som superkraft allerede?...

Skrevet

Jeg ville glatt hatt evnen til å kunne spise sjokolade uten å legge på meg. Eller aller helst gått ned i vekt av det.

Gjest Anybody
Skrevet

Jeg ville sett inn i fremtiden.. Så kunne jeg når jeg sto ovenfor et valg raskt sett hvilket som fikk morsomste utfall. Eller å lese tanker.. Hadde blitt artig det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...