Gå til innhold

Litt flaut spørsmål. Hvordan ser menstruasjon ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå menstruasjon for fjerde gang i mitt 28 år gamle liv. Jeg tar piller for å få det i forbindelse med å bli gravid. Det er tre år siden forrige gang pg jeg kan ikke huske at det så sååå ille ut. Det er såå mye og klumpete. Og veldig friskt. Skal det være friskt eller brunaktig. Innimellom kommer det noe som ser ut som små geleklumper. Igjen, sorry, ekle detaljer

Anonym poster: f975f073e61300d347193d34c16bad04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, du har vanlig mens. Lykke til med prøvingen!:)

Skrevet

Hvis du har mensen bare for fjerde gang, så er det nok mye som skal ut. Det er jo en renselse av livmoren og kan se veldig forskjellig ut :)

Skrevet

Jeg har småblødninger innimellom, men ikke i nærheten av en menstruasjon. Dette er også første menstruasjon etter fødsel for tre år siden. Takk for svar :)

Anonym poster: f975f073e61300d347193d34c16bad04

Skrevet

Mye blod så kan det levre seg, og danne de klumpene. Hadde mye av det da jeg var i tenårene. Friskt blod er vanlig og mensen avsluttes oftest med litt brunlig, gammelt blod som siste rens. Lykke til med å bli gravid ;))

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Høres helt normalt ut, den kan være både brunlig og frisk og klumpete og det som verre er :P

Det stemmer ikke at det er mer som skal ut hvis det er lenge siden sist, det er ikke sånn at det hoper seg opp i livmoren. Blodet samles ikke i livmoren før kroppen begynner å forberede seg på å ta i mot et befruktet egg, og har man ikke eggløsning, vil det heller ikke samles noe blod der, og man får da heller ikke mens.

Skrevet

Helt vanlig :) Lukt også.

Anonym poster: 96697d151589e6778cc6a11433596836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...