Gå til innhold

BuuuuuuuuuuuuuuuuuU

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter å venter på at fastlegen min skal åpne... Har nylig byttet, og aldri vært der før, men trådde jo i kraft den 1. Feb. Så på hjemmesidene deres at hun som er min fastlege ikke er på jobb i dag, men kan jeg bli sendt til en annen da hvis det er akutt?

Om det er akutt vet jeg jo heller ikke..

Har fått.. Tennisalbue (??) , eller i alle fall noe senebetennelse eller lignende opplegg i albuen.

Klarer ikke bruke armen, og har jo en jente på 3 mnd jeg er ganske avhengig av armen min for å ta vare på!

Regnes det som akutt?

Sjekket sidene til legevakten.. Og det blir jo på godt over 1000 kr :(

Får jeg time hos legen mon tro?

Endret av AiliVeronica
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar legekontoret har en vikar, eller turnuslege du blir sendt til. Men ring NÅ for alle dagens akutte timer gis ut ved åpningstid. Folk pleier å ringe da. God bedring.

Skrevet

1000 kr på legevakten? hvilket land lever du i? vanlig dagtakst på legevakta her i byen er i underkant av 200 kr....

Skrevet

1000 kr på legevakten? hvilket land lever du i? vanlig dagtakst på legevakta her i byen er i underkant av 200 kr....

600 for lege, 400 for røngten ;)

Skrevet

Antar legekontoret har en vikar, eller turnuslege du blir sendt til. Men ring NÅ for alle dagens akutte timer gis ut ved åpningstid. Folk pleier å ringe da. God bedring.

men tlftiden åpner ikke før 8.30 :P

Skrevet (endret)

600 for lege, 400 for røngten ;)

http://www.osloakutt...px?pageid=58846

"Fra 390". Og finner sikkert masse mer og plusse på også!

Endret av AiliVeronica
Skrevet

et det privat legevakt da? selv ikke kveldstakst er 600 kr her i byen

Skrevet

aha ja det der et jo privat og ikke offentlig så det forklarer jo saken

Skrevet

et det privat legevakt da? selv ikke kveldstakst er 600 kr her i byen

Oslo legevakt...

Skrevet (endret)

aha ja det der et jo privat og ikke offentlig så det forklarer jo saken

ååååh... Det var jo ikke siden til oslo legevakta det.. Syntes det var litt i overkant dyrt ja... haha

Så da spør jeg heller, vil det koste rundt 200 kr bare da? Trodde legevakt var ganske dyrt jeg.. men da er det jo ikke noe problem.

Endret av AiliVeronica
Skrevet

Ring legekontoret så får du nok en time hos en annen lege. Min lege har fri hver torsdag for da jobber hun på gamlehjem, men ringer jeg en torsdag og det er akutt så får jeg time hos en annen lege på legekontoret.

Ikke sikkert du trenger røntgen. Mulig du bare får voltaren eller noe sånt som fikser det.

Anonym poster: 17fb687e00012677c55f87e8c1df80db

Skrevet

Høres ut som betennelse og ikke brudd, du trenger ikke røntgen.

Skrevet

Ring legekontoret så får du nok en time hos en annen lege. Min lege har fri hver torsdag for da jobber hun på gamlehjem, men ringer jeg en torsdag og det er akutt så får jeg time hos en annen lege på legekontoret.

Ikke sikkert du trenger røntgen. Mulig du bare får voltaren eller noe sånt som fikser det.

Er det det jeg håper det ikke er, er det kronisk, og går ikke over ved piller. Mange som må operere :( Men håper ikke det er så ille! 10 min igjen, så får jeg ringe :)

Skrevet

Høres ut som betennelse og ikke brudd, du trenger ikke røntgen.

er ikke brudd nei, men vanlig å ta røngten ved slike tilfeller ser jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...