Gå til innhold

Dette skriver jeg bare for å lette min dårlige samvittightet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble postet litt tidlig den :) i hvert fall... Leverte akkurat toåringen i bhg for så gå hjem for å ikke gjøre noenting. Har fri i dag og skal på en etterlengtet frisørtime. Alt man skal få dårlig samvittighet for altså! Pleier alltid å ha henne hjemme når jeg har fri, så det føles bare så feil å legge seg på sofaen og ikke ha noen store planer ;)

Skrevet

Kos deg og nyyyyyt!!! Bare tull å ha dårlig samvittighet!!

Skrevet (endret)

Ble postet litt tidlig den :) i hvert fall... Leverte akkurat toåringen i bhg for så gå hjem for å ikke gjøre noenting. Har fri i dag og skal på en etterlengtet frisørtime. Alt man skal få dårlig samvittighet for altså! Pleier alltid å ha henne hjemme når jeg har fri, så det føles bare så feil å legge seg på sofaen og ikke ha noen store planer ;)

Hvorfor skal man ha dårlig samvittighet for absolutt alt?

Jeg ligger i senga jeg, og ungen er i barnehagen.. Deilig :)

Kos deg, og rist av deg den dårlige samvittigheten :)

Endret av Countess
Skrevet

deilig det vel å unne seg litt egentid er jo bare fint for barnet også det i det lange løp. kos deg

Skrevet

Skjønner ikke at du skal ha dårlig samvittighet for det! Min koser seg så i bhg så å skulle være hjemme en hel dag er jo kjedelig i forhold. Men er jo greit å levere litt sent, og hente litt tidlig da :)

Skrevet

Det jeg eeeegentlig har mest dårlig samvittighet for, er at jeg syns det er ganske deilig :)

Skrevet

Haha jeg pleier å levere fra meg min bare fordi jeg trenger pause minst en gang i uken. Jeg synes også det er deilig. :P

Anonym poster: 4f45c2d74fdc6be85dd590470f165978

Skrevet

Jeg har akkurat sendt far og barn avgårde og gått å lagt meg i dag. Pappaen fikk beskjed om å høre om det var noe spesielt planlagt for dagen i bhg i morgen, så får vi se om det blir hjemmedag eller ikke på fireåringen da :)

Første dag i permisjon idag og den er hellig og bare min ;) fordi jeg fortjener det!! :D

Skrevet

Nei, nei, nei, nei, ingen dårlig samvittighet! Kos deg og nyt dagen din! :)

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet! Vi fortjener sånt en gang i blandt :)

Gjest sussie77
Skrevet

Bare kos deg du uten dårlig samvittighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...