Gå til innhold

2 interiørspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med at putene skal klappes ned på midten? Trodde første interiørblogger hadde kjøpt sånne puter, men ser jo nå at alle gjør dette.

En annen ting jeg undres over, ja mye rart man lurer på :) er hvordan maskuline menn trives i hvite hjem, med sukkersøte veggord, englevinger og prinsessesoverom?

Anonym poster: 49be20f8ed9e96378a075aaf6072e023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger nok svar fra en i interiør blogger og en mann.. Etter det jeg har lest er det ikke flertall av de her inne ;) hvorfor man gjør slik med putene er vel fordi de syns det er finere slik..

Skrevet

Lurer jeg også på. Men tror det har mye med at jeg er ikke spes inn i det der interiør greia... Er sikkert for maskulin ;)

Skrevet

Vet ikke hvordan andre har det men i vårt hus er det jeg som bestemmer hvordan det ser ut. Rett og slett fordi jeg er interessert i interiør og er ganske flink til det. Nå skal det sies at jeg absolutt ikke har noen sukkersøt stil, og ei heller masse fluffete puter ;)

Skrevet

Kan ikke annet enn å le, når jeg ser for meg mekanikermannen min sittende ytterst på kanten blant alle putene, med en blomsterdekorert liten kopp. Eller han liggende i senga, blant engleputer, blonde, englefjær og love bokstaver på veggen :)

Skrevet

Hva er greia med at putene skal klappes ned på midten? Trodde første interiørblogger hadde kjøpt sånne puter, men ser jo nå at alle gjør dette.

En annen ting jeg undres over, ja mye rart man lurer på smile.png er hvordan maskuline menn trives i hvite hjem, med sukkersøte veggord, englevinger og prinsessesoverom?

Jeg er en slik med det hjemme du beskriver. Jeg har system i absolutt alle skap og skuffer. Alle klær ligger nydelig brettet. Alle rom er nesten til en hver tid ryddige og rene. SLiter jeg meg ut? Tja, sånn passe. Liker JEG det, JA.

Liker mannen min det? JA! - Han sier iallefall så, så får jeg stole på det han sier.

Han syns det er fryktelig greit at jeg alltid vet hvor tingene er, at det er rent og ryddig, at det når som helst kan komme besøk.

Jeg har ingen begrensinger ift barna heller. Kommer inn skitne, tar på alt, flekker til ting, og leker og roter som det passer de (såklart må de rydde etter seg), jeg velger å ha det sånn, og jeg liker det.

Her males det, tegnes det, perles, sminkes, spilles, flekkes det til hele tiden. Jeg liker likevelt å ha det fint, og ikke vente til barna blir store med å ha det slik JEG ønsker.

Skrevet

Jeg trodde det med å klappe ned putene var på vei ut igjen, men jeg er ikke så flink til å følge med så jeg kan ta helt feil. Noen vil jo sikkert like det å ta det med seg uavhengig av hvordan det skal være. Mannen min liker ikke å ha alt hvitt og lys grått. Da vil han nok heller ha rosa blomster selv om det ikke er noe han hadde valgt selv. Men nå skal vi snart inn i en gammel sveitservilla og beholde de originale fargene og stilen der, så da blir det farger uansett.

Skrevet

Jeg trodde det med å klappe ned putene var på vei ut igjen, men jeg er ikke så flink til å følge med så jeg kan ta helt feil. Noen vil jo sikkert like det å ta det med seg uavhengig av hvordan det skal være. Mannen min liker ikke å ha alt hvitt og lys grått. Da vil han nok heller ha rosa blomster selv om det ikke er noe han hadde valgt selv. Men nå skal vi snart inn i en gammel sveitservilla og beholde de originale fargene og stilen der, så da blir det farger uansett.

Det med klapping av puter, skjønner jeg ikke.. hva mener dere? Når de står på høykant eller?

I en gammel Sveitservilla, er det utrolig fint og bevare den naturlige sjarmen huset har. Heldige dere er som skal bo sånn, det er nydelig!

Skrevet

Min mann setter foten ned, og skal ha et ord med i laget når det gjelder alt av stasj som skal inn i huset. Nettopp av den grunn at det er hans hjem ixo, og han ville ikke trivdes bland for mye feminine dill dall ting. Men vi finner ofte noe begge godtar, jeg må fire litt på mine ønsker og han må fire litt på sine. Tv delen av stua blir veldig maskulin og røff, spisedelen blir feminin og glam. Må inngå kompromiss for at begge skal trives tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...