Gå til innhold

deling av bilde på facebook!! irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjøre slik at andre ikke kan dele videre et bilde du legger ut??

har seg slik at visse familiemedlemmer tydligvis ikke forstår at "du får ikke legge ut bilde av barnet mitt på din facebook" faktisk betyr akkuratt det jeg sier.

og når jeg legger ut bilder som jeg kun gjør tilgjengelige for noen få personer blir disse bildene "delt" noe jeg IKKE ønsker! da får jo alle vennene til de som deler også se disse bildene og det er jeg overhode ikke interessert i.

hjelp meg noen??

Anonym poster: d72d0aba25e970d9175145edcc5a4358

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør bildet tilgjengelig for disse personene?

Anonym poster: abaeb750e32a84ff3f72d67fcd54aa5c

Skrevet

det er jo også en mulighet. men andre familiemedlemmer som bor borte som også er i famile med denne personen ønsker å se bilder. derfor har jeg kun gjort de tilgjengelige for kanskje 10 stk. og alle disse 10 er venner på face.

så om jeg utelater en av disse ser vel de når andre som de er venner med kommenterer på bildet eller?

er det noen mulighet for å hindre at dette skjer i fremtiden? ealtså finnes det en "bildet skal ikke deles videre" knapp???

-HI

Skrevet

dytter litt

Skrevet

Hva med å lage begrenset(deler ikke på nett) Instagram-konto og sende bildene til slekten på den måten?

Anonym poster: 314074f339ce5bfcd24f5ca121d3e04b

Skrevet

Det er jo det som er hele opplegget med facebook. Du vet aldri hvor bildene ender. Send bildene på mail til de du ønsker dele med.

Anonym poster: 1581d3121f2b006b60820b2cc442e159

Skrevet

Hva med å ikke legge ut ting på facebook som er hemmelig? Ved å legge dem ut, selv i et album kun du selv kan åpne, har du gitt facebook rettghetene til det bildet, og de kan bruke det til akkurat det de måtte føle for.

At folk ikke snart kan skjønne at facebook ikke er privat, uansett hvor privat du setter kontoinstillingene dine... Vil du kun dele med de ti, så sender du dem bildet på mail i stedet. Legg kun ut bilder det ikke spiller noen rolle om alle ser.

Anonym poster: b950666d6782949b70556179766dc7ee

Skrevet

Ikke legg ut bilder av barna dine. Fuck sake

Gjest Julia1984
Skrevet

Derfor legger jeg ikke bilder av barna mine på facebook, men sender heller bilder av barna på email til f.eks besteforeldre etc

Skrevet

Det skal være en setting der du kan velge at dine bilder ikke kan deles videre, sitter på mobil nå så får ikke sjekket.

Ellers er jo det beste tipset å ikke dele bilder på fb, men heller finne andre kanaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...