Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Har et ganse kjedelig kjøleskap med lite å velge i når det gjelder pålegg. Trenger inspirasjon til handlelisten Anonym poster: 52a5bc65d97cdc18b551ff1a0cc62ea7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Akkurat nå har jeg ikke så mye spennende. - Hvitost - Skinkeost - Egg - Leverpostei - Blåbærsyltetøy - Makrell i tomat - Prim - Servelat - Baguettesalat kylling m/curry (Denja) - Frukt (appelsiner, pære, banan, epler) - Tomat - Avokado Anonym poster: 04a1fe0bfc1395fb79b8bc65db502c3e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Dette er hva jeg pleier å ha i kjøleskapet Norvegia/Jarlsberg (evig "krangel" her hjemme da jeg liker Jarlsberg og mannen og barna Norvegia) Fløtemysost Syltetøy i alle varianter (noras hjemmelagde) Kokt skinke Jubelsalami Leverpostei Servelat Godt smør (mannen spiser soft light, jeg får panikk av det smøret, og må ha bremykt) En eller annen "salat".. Italiensk, reke, baguette e.l. Egg (bruker mye kokt egg på skiva) Majones Remulade Kaviar Rømme Agurk Tomat Paprika Salat Honning Nugatti og sjokade Sylteagurk Rødbeter.. Hmm, har sikkert glemt noe, men tror dette er sånn ca hverdagspålegget vårt. Ikke så spennende.. Anonym poster: 0db4d5adb8db6651701cd0440ffa4f0f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Kalkun (pepper) file Kylling file Skinke Salami Brunost Hvitost Mager kyllingost Leverpostei Syltetøy Makrell i tomat Kaviar Egg Tomat Agurk Majones ++++ Anonym poster: 1650738b58c848c11f963d12ce9f45be
stjertløvetann Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Nå skummet jeg bare det de andre over meg her hadde svart, men jeg tror mitt kjøleskap inneholder mye det samme, jeg ville bare si at jeg er veldig glad for at du stilte dette spørsmålet idag, og ikke igår, for da hadde jeg ikke kommet unna å nevne de oppbevaringsboksene med salat eller kjøttdeig eller fiskeboller i hvit saus som jeg fornøyd puttet inni kjøleskapet med intensjoner om å spise opp ved en seinere anledning, men som jeg dager (eller muligens uker) etterpå slukøret måtte kaste da de bare var tilfeldigheter unna å utvikle sivilisasjoner som vår. Restemiddager er ikke min greie, og sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå