Gå til innhold

Endelig har jeg fått en venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått en venninne :D

Høres meget mulig ut som den taperen, men etter å ha flyttet vekk fra alle jeg kjenner så har jeg hatt null venner og null nettverk.

Men igår dro jeg på kafe med datteren min og jommen ble jeg ikke "sjekket opp" av en annen enslig mor (vi er begge gift, men vi var begge alene om dere forstår).

Etter rundt 20 minutter med tørrprat (så søt ungen din er, hvor gammel er han type snakk) så kommer vi inn på at vi begge er innflyttere i byen (ikke store byen heller, snakk om kanskje 5000 mennesker her) og at det er vanskelig å ikke ha nettverk osv. Så enden på visa er at vi utvekslet telefonnummere og skal møtes til lunch neste uke..

Uff, jeg føler meg nesten som nyforelsket. Har sommerfugler i magen og har allerede tittet gjennom klesskapet for å finne ut hva jeg skal ha på meg :D

Og jeg er lykkelig gift, samme som henne, så det er ikke noe homofilt over dette altså - men jeg er bare så hoppende glad for at jeg endelig har funnet meg en venninne!!

Og jeg måtte bare rope det ut her siden jeg ikke har noen venninner jeg kan si det til hahaha (annet enn min nye venninne men det hadde kanskje blitt litt rart å si det til henne ;) )

Ha en fortreffelig kveld folkens!!

Anonym poster: 88714d7560179a288d23f90bdac78a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. så hyggelig lesning:-) Kos deg med å bli kjent med venninnen din, og vær deg selv:-) Gratulerer;-)

Anonym poster: 960b2daa55eb644401b43c34ea3f6ae0

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Så utrolig hyggelig, jeg er veldig glad på dine vegne :)

Skrevet

Så herlig! Sånn har jeg også opplevd som innflytter :) En deilig følelse å endelig fått en på kroken!

Og nei, ikke noe lesbisk greie nei ;)

Anonym poster: f0a8fdcaa16034898c9a4dec58577b91

Skrevet

Så hyggelig! :) gratulerer :)

Skrevet

Så moro!

Anonym poster: 5b836ffb1071abd87b8c76a080d2d60c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...