Gå til innhold

Mammantilnurket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt poeng, Pashla ... eh ... er du sikker på at du ikke er en av mine mange personligheter? :P

Gjest Antarctica
Skrevet

Oh my god, nå ble jeg/vi bare sååååå busted! Dibbologisk katastrofe!

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

(Jeg ble dessuten anklaget for å MOTSI meg selv, og så støtte meg selv, i en og samme tråd. Jeg har rett og slett ikke bruk for andre mennesker, jeg kan skrive for-og-mot-brev i min egen dagbok, så speisa er jeg!)

Endret av Pashla
Skrevet

Jeg er ikke den som sier at du har oppretta tråden selv!!! og som dere ser skriver jeg ikke like bra som mammaen til nurket. :) jeg behersker ikke særskriving osv... :P

Kan dere ikke bare være hyggelige??? la folk få ta imot et komplimang uten at dere behøver å bli så misunnelige og skylde på at de skriver selv! utroooooolig at det går an. :P

Anonym poster: 92ea0ab76900c31933174657e970792e

Skrevet

Og jeg er, som anonym så fint skrev, "skizofren" og det er jeg og :)

Tror jeg ville smurt litt tykkere på hvis jeg skulle skrevet tråd om meg selv ...

Anonym: OMG, MammantilNurket, du er såå awesome!

Jeg: Jeg vet det! Bøy deg i støvet, minion!

Anonym: jeg vil være slaven din. Kan jeg få sitte i et bur i kjellerboden din? Jeg kan godt gjøre husarbeidet ditt og gå i butikken for deg. Du er sykt smart og dødspen og alle elsker deg <3 <3 <3

Jeg: jeg har ikke plass i boden. Skriver deg på slaveventeliste. Smart og dødspen? Fortell meg noe jeg ikke vet, lzm.

Skrevet

haha... du er sååå morsom! ;) nå er det natta... sorry for at det som skulle være en koselig tråd ble negativt. tanken var iallfall god!!! natta. :)

Anonym poster: 92ea0ab76900c31933174657e970792e

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, hvorfor være nøktern og beskjeden hvis selvskryten er anonym! Smør tjukkere på!

Skrevet

Jeg overlever nok ;) god natt til deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...