det er berre mordi Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Bør nok sjåast i dag (og). Veldig aktuelt sidan det er intervju av barn som har hatt skilte foreldre, og har vokse opp med 50-50 ordning.
det er berre mordi Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2013 Jauda. Dei er der og;) Bruker å vere 2-3 forskjellege innslag.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Bør nok sjåast i dag (og). Veldig aktuelt sidan det er intervju av barn som har hatt skilte foreldre, og har vokse opp med 50-50 ordning. Ja, ser frem til den dokumentaren. Som helsesøsteren i dokumentaren sa i morges på god morgen Norge så håper jeg også at den kan bidra til en debatt rundt ordningen. Jeg er lærer og ser også barn som sliter veldig i hverdagen, og som har gitt utrykk for at de gleder seg bare til å flytte for seg selv og bo 1 sted. Desverre tror jeg at ordningen er kommet for å bli. Jeg tror de som praktiserer dette ikke vil se på det med nye øyne uansett hva som skulle komme frem. De vil hele tiden finne aspekt som ikke gjelder dem, og dermed føle at det gjelder alle andre men ikke dem. Det har jeg sett både i debatter her og opplevd. Husker godt den gangen jeg fortalte en mor om hva et barn hadde sagt om denne ordningen. Hadde henne til samtale etter at barnet hennes hadde slitt masse og vi måtte igang med tiltak. Da sa hun at det ikke gjaldt dem, da de samarbeidet veldig bra på det område. Problemet var at det var hennes barn som hadde sagt det. Hva en som forelder opplever trenger ikke være det barnet opplever. Og for all del: det fins barn som har det supert med ordningen også. Min erfaring er at de desverre er i mindretall. Anonym poster: 9403eea0701c1218de782ccdd5535c51