LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 I ettermiddag har jeg da; - spist en halv boks svisker - tatt to skjeer linfrøolje (tør ikke drive med lakserolje) - drukker 3 kopper lakrisrot-te med massevis av kanel - gått masse på kjøpesenter og gått tur med hunden - tatt bringebærbladkapsler - pumpa og stimulert "nussevortene" (jfr. tråden om "nussemelk") til det føltes som om de skulle ramle av - OG, sist men ikke minst, stappa to kapsler nattlysolje oppi hutaheiti (for det har jeg hørt skal hjelpe på modning). Men tror dere det har det minste effekt? Nisjda. Ikke på annet enn "gjennomluftingen", for å si det sånn. Men ok, da får i det minste mannen hevn for all snorkingen sin inatt da, når han må dele seng med en levende prompepute. Mohahahaha!
Fucking Florence Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Trust me. Ungen kommer når den er klar. Bare spør meg JEG HAR PRØVD ALT. Inkludert 3xstripping av jordmor. Likevel drøyde ungen 17 dager over termindato. Laaaange dager.
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Samme sier jeg, vent!! Lillingen kommer når den er klar. Med to fødsler på overtid så er jeg nå fast bestemt på at jeg ikke skal begynne å vente før minst termindato, men med to venninner som har født de siste dagene så begynner det å bli vanskelig. Kjenner jeg er dritmisunnelig!
mamman til to gutter Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Jeg styra mye før begge mine fødsler, men begge to kom når jeg endelig tok det mer med ro og lå en dag mer eller mindre hele tiden på sofaen, så jeg har stor tro på at man kan hvile seg til fødsel. Man er hvertfall i mye bedre form når fødselen starter hvis man tar det litt mer med ro
Gjest Anybody Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Haha! Og... DER fikk jeg flashbacks gitt si ... Desverre er nok tid mer avgjørende enn mors ønsker i ditt tilfelle! Men keg heier på deg! (Og ser din frustrasjon, men tør ikke like på fb hver dag i tilfelle jeg blir stemplet stalker. Har visst vært en del om det her i nyåret) Meeeen sex da? Pil din mann og ran han for sperm og du skal bli med barn kvinne !
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Hehe, det høres ut som om det blir en behagelig natt for mannen din Sånn sett er det en ting som er positivt med keisersnitt, du vet ihvertfall hvilken dag ungen kommer på! Lykke til med innspurten
Studine mevik Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Jeg stemmer for sex. Nr 2 kom kjapt etter en runde i høyet.. Lykke til videre, og husk at det er viktig å slappe av
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2013 Jeg styra mye før begge mine fødsler, men begge to kom når jeg endelig tok det mer med ro og lå en dag mer eller mindre hele tiden på sofaen, så jeg har stor tro på at man kan hvile seg til fødsel. Man er hvertfall i mye bedre form når fødselen starter hvis man tar det litt mer med ro Det med hvile kan jeg bare glemme, for med en gang jeg legger meg ned, starter bekkensmertene fra helvete. Så soving og liggende hvile utgår glatt.. Som jo er en av grunnene til at jeg er despo.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2013 Jeg stemmer for sex. Nr 2 kom kjapt etter en runde i høyet.. Lykke til videre, og husk at det er viktig å slappe av Heh, spørs om man får til å manøvrere seg i noen som helst stilling i min tilstand.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2013 Hehe, det høres ut som om det blir en behagelig natt for mannen din Hah, synes ikke synd på ham i det heeeele tatt, sånn som han snorker som rene sagbruket rett i øret mitt hver natt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2013 Haha! Og... DER fikk jeg flashbacks gitt si ... Desverre er nok tid mer avgjørende enn mors ønsker i ditt tilfelle! Men keg heier på deg! (Og ser din frustrasjon, men tør ikke like på fb hver dag i tilfelle jeg blir stemplet stalker. Har visst vært en del om det her i nyåret) Meeeen sex da? Pil din mann og ran han for sperm og du skal bli med barn kvinne ! Mjah, men det var det å få det til da. Magen er svææær og bekkenet kranglevorent, så samma hvor lyst man har er det nå et jævla tiltak!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2013 Trust me. Ungen kommer når den er klar. Bare spør meg JEG HAR PRØVD ALT. Inkludert 3xstripping av jordmor. Likevel drøyde ungen 17 dager over termindato. Laaaange dager. Åh, herregud, dauer om jeg må vente sååå lenge..
Fucking Florence Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Og når jeg sa jeg hadde prøvd alt inkluderer det sex. Prøvde iherdig til og med, og jeg hadde kjempemage(praktisk talt høygravid fra femte måned). Utrolig hva man får til om man bare vil det nok:-) Men fødsel, ja se det er det ikke du som bestemmer når skal skje. Det er det den nye sjefen din som har full råderett over:-) Endret 6. februar 2013 av Fucking Florence
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2013 Og når jeg sa jeg hadde prøvd alt inkluderer det sex. Prøvde iherdig til og med, og jeg hadde kjempemage(praktisk talt høygravid fra femte måned). Utrolig hva man får til om man bare vil det nok:-) Men fødsel, ja se det er det ikke du som bestemmer når skal skje. Det er det den nye sjefen din som har full råderett over:-) Uffja. Jeg er jo ikke vant til dette jeg, snuppelura kom 4 uker før tiden, sånn helt plutselig, så denne ventingen tar jo nesten knekken på meg. Gutter er helt tydelig mer mammadalt- han her har grodd fast her inne, visst.
Fucking Florence Skrevet 7. februar 2013 #15 Skrevet 7. februar 2013 Er du gravid fremdeles?:-P Husk på at alt som plager deg nå kommer du til å savne om et år:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2013 Er du gravid fremdeles?:-P Husk på at alt som plager deg nå kommer du til å savne om et år:-) Hehe, ja, han er er her inne enda.. Hm, det der med savn vet jeg nå ikke, kan ikke si at jeg synes noe om de siste ukene i svangerskapet. I midten der en plass er det fint, koselig og greit- etter svangerskapskvalmen og før bekkenproblemene- men utenom det er det bare en transportetappe som må til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå