Gå til innhold

Er så dritt lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på snart 2 som sover så dårlig!!! Hyleskriker nesten hver kveld og sover ikke lenge før hn våkner opp igjen. Da får vi hn til å sove igjen . Men ender med at vi tar hn med inn i senga vår når vi skal legge oss.. Jeg har alltid vært imot skrikekur. Men nå har jeg til og med testet milde versjoner av dette. Jeg tåler sutring , sinne, ja til og med lei seg gråt.

Men hn er hysterisk!!! Hylskriker og står omtrent å rister i senga. Livredd!

Hva er det som skjer?

Dette er da ikke normalt?

Ellers så et hn en trygg og blid unge. Tøyser og tuller dagen lang, finner på ting og trives i bhg.

Egentlig er vi heldig, og må sette lite grenser. Ikke no trass... Ennå;)

Men dette med sovinga...

Noen som har vært borti lignende?

Anonym poster: b173d6b77d0bb5221fcc8f8405855ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her slenger jeg meg nedpå med jenta på 2,5. Hun har stor seng og roer seg fort. Sovner i løpet av 5-10 min.

Jeg syns det er en fin avslutning på dagen med litt sang og fortellinger:)

Hun sover ikke på dagen lenger. Kutta når hun fylte 2.

For hun hadde gjerne fest i senga frem til 10 på kvelden.

Festlige små vesener :)

Skrevet

Har ikke vært borti det selv men... kan det være nattskrekk?

Anonym poster: fec9dc429b453eec77dd3ed642a7d7c5

Skrevet

Har ikke vært borti det selv men... kan det være nattskrekk?

Anonym poster: fec9dc429b453eec77dd3ed642a7d7c5

Har tenkt på det, men får de det i det de slal legge seg?

Skrevet

Nei de får natteskrekk noen timer etter de har sovna.

Da er de helt fjerne og skriker som besatt. De kjenner ikke foreldre eller noe.

Grusomt å se på uten å kunne gjøre noe særlig.

Husker eldste hadde det en del og sto inni et hjørne og hylgråt helt desperat grusom gråt. Hun bare slo meg vekk og klikka hvis vi tok i henne. Stod bak henne og hysjet høyt og lenge. Roet seg etter noen min men føltes som en evighet.

Skrevet

Kan dere legge dere med ungen i en periode, til hun har sovnet? Det har vi gjort hele veien, og nå sovner jentungen ila 5 minutter.

Skrevet

Nei de får natteskrekk noen timer etter de har sovna.

Da er de helt fjerne og skriker som besatt. De kjenner ikke foreldre eller noe.

Grusomt å se på uten å kunne gjøre noe særlig.

Husker eldste hadde det en del og sto inni et hjørne og hylgråt helt desperat grusom gråt. Hun bare slo meg vekk og klikka hvis vi tok i henne. Stod bak henne og hysjet høyt og lenge. Roet seg etter noen min men føltes som en evighet.

Uff det hørtes ikke gøy ut! Her tenkt litt på om det er det, men da er det ikke det. For hn vil bare til oss.. Hun sover godt i vår seng. Men takk for svar! Da kan jeg utelukke det i hvertfall...

Skrevet

Kan dere legge dere med ungen i en periode, til hun har sovnet? Det har vi gjort hele veien, og nå sovner jentungen ila 5 minutter.

Vi sitter med hun til hun sover hver kveld, hvor gammel er din? Er dere der til hun har sovnet ennå?

Skrevet

Hun er 4.

Vi er med henne på rommet og leser for henne, og så sovner hun straks vi sier at det er på tide å legge seg ned å sove. Tar som sagt 5 minutter, max.

Men nå har hun aldri vært sånn som din da, hun har bare hatt behov for nærhet når hun skal sove. I starten tok det jo litt tid, men sjeldent mer enn 30 min.

De siste årene har hun sovnet veldig fort.

Skrevet

Nå tenker jeg bare høyt her, og jeg vet ikke hvor åpent sinn dere har..men kan det tenkes hun ser noe dere ikke ser?

Skrevet

Nå tenker jeg bare høyt her, og jeg vet ikke hvor åpent sinn dere har..men kan det tenkes hun ser noe dere ikke ser?

Jeg har egentlig ett ganske lukket sinn... Men den satt litt den komentarender, for her an dagen ble hun kjempe redd å pekte mot gangen( der vi må gjennom for å gå inn på hennes rom) og sa: nei nei mann.. Det var ingen der....

Skrevet

Grunnen til at jeg nevner det, er at jeg har hatt samme med tiåringen min da hun var liten. Var redd for et hjørne i rommet, og det viste seg at hun så en person vi ikke så. Vi flyttet kort tid etterpå, og hun har aldri reagert sånn siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...