Gå til innhold

Hva syns dere om denne stua da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye fine ting der, men altfor masse -veldig overmøblert!!

Skrevet

Bedre enn den andre linken som ligger her inne, og koselig forsåvidt- men hva ER det med disse klokkene og "lysfatene" som ALLE interiørbloggere absolutt skal ha?

Det gjør jo at de bare blir kloninger av hverandre, med null unikt.

Skrevet

Pent, men altfor mye stæsj for min smak. Jeg liker alburom, plass, praktiske løsninger og rene flater. Fargeskalaen din er fin, da :)

Skrevet

Koselig, men kjedelig. Selv liker jeg når det er litt luftgitar og ryddigere. Og så er jeg drittlei av lysfat!

Skrevet

Luftigere!!

Skrevet

Utrolig kjedelig, overfylt og egentlig litt blæææh...

Det er på en måte så ordinært, og uten så mye personlighet

Skrevet

Bedre enn den andre linken som ligger her inne, og koselig forsåvidt- men hva ER det med disse klokkene og "lysfatene" som ALLE interiørbloggere absolutt skal ha?

Det gjør jo at de bare blir kloninger av hverandre, med null unikt.

Tenkte det samme jeg også. Synes snart "alle" interiørbloggere har det hel likt. De fleste sier til og med de har en unik stil. Ja, særlig...

Skulle sett stua mi, den er unik. Det er fordi jeg eier null peil på interiør og gidder ikke la kåken se ut som om den skal fotograferes av et boligmagasin til enhver tid.

Anonym poster: dd74a546cca7c1ab694ee4924be55e73

Skrevet

Fin den :)

Anonym poster: fe7d36da09d0fe2f2bace8f24905a5cf

Skrevet

Den lampen er fæl :P første som gikk her i hus ;)

Skrevet

Pluss for helhetlig gjennomføring.

Men for gammeldags smak for meg samt for overmøblert.

Men mange ville nok ikke likt min moderne stue :-)

Anonym poster: 31d0d9c473c3dbbb9ae70bc4cfa8b712

Skrevet

Veldig lik den andre som lå lenger nede, men fin tønne med blomst i. Ikke vondt ment, men man oppfinner ikke akkurat kruttet med lysestaker i sølvfarge og hvitmalte etterkrigsmøbler

Skrevet

Koselig, men kjedelig. Selv liker jeg når det er litt luftgitar og ryddigere. Og så er jeg drittlei av lysfat!

jeg og digger det når det er litt sånn luftgitar ;)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

"Alle" interiørbloggere har nesten kliss like hjem med alt for mange puter og lysfat

Skrevet

Koselig men så til de grader overmøblert!

Anonym poster: 62e3de7b1d8e146a5984b1e74fb6118d

Skrevet

Veldig koselig synes jeg :-)

Skrevet

Håper hun ikkje har barn, for da har hun heltids jobb med å vaske fingeravtrykk fra små sandkasse hender ;)

Skrevet

Hahaha :D jeg så for meg noe litt harry og deilig rocka ;)

Anonym poster: f53d63eecc8b4f9eceb58dd0b1ec261f

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

"Alle" interiørbloggere har nesten kliss like hjem med alt for mange puter og lysfat

Er så enig! Upersonlige kataloghjem, dette var i tillegg veldig overmøblert.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Syns ofte "de" er overmøblerte disse hjemmene. Altså de har mye fint, men det er alt for mye av alt. Jeg liker luft og så er vi litt elleville i dette hjemmet for her har vi leker og bøker i stua. Ingen andre som har det? Virker ikke slik....;)

Skrevet

Her er det rot, leker, bøker i skjønn forening.... Lysfat i sølv, det får du ikke :P

Gjest Siklerotte
Skrevet

Lurer på om hun ikke hadde plass til et møbel til? Ikke min stil, akkurat - kjedelig og overmøblert.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Syns ofte "de" er overmøblerte disse hjemmene. Altså de har mye fint, men det er alt for mye av alt. Jeg liker luft og så er vi litt elleville i dette hjemmet for her har vi leker og bøker i stua. Ingen andre som har det? Virker ikke slik.... ;)

Tør jo ikke engang å fortelle hva slags møbler vi har i heimen.... :-/

Skrevet

Koselig for den som liker den slags! Personlig fikk jeg klaustrofobi av å se på bildene.... Var jaggu ikke mye plass til overs der....

Anonym poster: 9ac62c2e3cdfbaca9c9a3f9c31ca834a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...