TPK Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Hva koster det? Er det noen vits å gjøre det før man er ferdig med å få barn? Noen som har gjort det som vil fortelle litt om det?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Jeg gjorde det for 2 år siden og er veldig fornøyd, jeg burde ha gjort det lenge før Brystene er flotte,små og veldig faste Anonym poster: c776676572c124562ec1eee9c6a64d9c
TPK Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2013 Jeg gjorde det for 2 år siden og er veldig fornøyd, jeg burde ha gjort det lenge før Brystene er flotte,små og veldig faste Anonym poster: c776676572c124562ec1eee9c6a64d9c Hva betalte du?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Jeg gjorde det for 5-6 år siden. 34000. Nå ligger set vel på rundt 50000 tror jeg hvis du går et skikkelig sted Anonym poster: a7699cb3f06a752222ff2eb330a74105
TPK Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2013 Er det flere som har innspill til dette?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Jeg gjorde det for 11 år siden, er ikke fornøyd. Bra med en gang, men første graviditet gjorde at de hang like mye igjen, og amming funket ikke for melkegangene er tette (flyttet brystvortene). 24000,- for herligheten. Anonym poster: e2dc5c8d7cae94dcd98ef9bdf37449fe
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Fikk dekket brystreduksjon for 2 år siden, og det er helt fantastisk - de har rett og slett blitt kjempefine! Metoden som ble brukt gjorde at det nesten ikke er arr å snakke om, de ser veldig naturlige ut Jeg vet ikke om det var "dumt" å gjøre det nå, siden jeg ennå ikke vil utelukke flere barn - men samtidig var jeg såpass plaget at jeg vurderte det dithen at det var en risiko verdt å ta. Anonym poster: 981b964b981955a52679586b8db4c2c0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk også dekt brystreduksjon for to år siden, og er kjempe fornøyd de anbefalte å få barn først, men siden jeg er ung visste jeg ikke når jeg kom til å få barn, og jeg orket rett og slett ikke de store brystene lenger. Venter første barn nå Hva det egentlig koster vet jeg ikke. Anonym poster: c793de51fb33f79aef1b73f7dddc00df
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #9 Skrevet 19. februar 2013 Jeg gjennomgikk en brystreduksjon i 2006, ble henvist av fastlegen min og fikk det dekt, betalte kun en liten egenandel og for bandasje etc på rundt 1000,-. Var singel da jeg gjorde det, traff han som nå er mannen min 3 uker etter operasjonen! Var og er veldig fornøyd med resultatet, har fått to barn nå og har ikke kunnet ammet pga tette melkeganger så det var en liten sorg til å begynne med, men to friske og fine flaskebarn er flott det òg! Anonym poster: dd3ddc3050efe24b452b91ce4ee2dd91
TPK Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2013 Takk for svar alle sammen! Tviler på at jeg får det dekket. Er det noen som vet hva som kreves? Jeg er ikke plaget med sopp osv. under puppene, hovedsaklig pga jeg bruker mye penger på gode BHer tror jeg. Jeg er litt plaget med nakke/rygg, men jeg vet jo ikke om det har noe med puppene å gjøre. Jeg bruker i dag 75H, men ammer fortsatt. Sist gikk jeg ned til 75G når jeg sluttet å amme, så det er jo ikke store forskjellen... Men det største problemet nå er at de er jo langt nede på magen! De henger så voldsomt, at jeg føler ikke selv den beste BH hjelper. Vurderer sterkt å gjøre dette om et års tid, men tviler litt siden jeg har tenkt å få flere barn, gjerne om 3 år. Har kost meg med ammingen med de to første, og det ville være synd å gi fra seg den muligheten med evt. barn jeg får senere. Samtidig er det deprimerende å tenke på at jeg må gå rundt med svæææære hengepupper i kanskje 10 år til...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 Jeg ville ventet til du vår ferdig med barn. Jeg gjorde det for 7 år siden (da hadde jeg fått ett barn og trodde ikke jeg skulle ha fler), fikk det dekket. Nå er jeg gravid igjen og puppene har vokst til den str de var før jeg opererte. De kommer også til å henge ganske mye etter graviditeten, det ser jeg allerede nå. Så jeg kommer til å gjøre det på nytt når jeg er ferdig med barn. Orker ikke ha puppene langt nede på magen når jeg er 30. Bruker h cup nå. Var d cup etter reduksjonen. Arrene jeg har etter operasjonen vår ikke så fine, men verdt det uansett. Anonym poster: a7699cb3f06a752222ff2eb330a74105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå