Gå til innhold

Vil ha sex uten kondom snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta på p piller for 1 måned siden, pga bivirkninger. Skal nå prøve mini pilla, men man kan jo ikke starte på de før man får igjen mensen. Og den kommer jo ikke. Er ikke gravid;-)

Noen som vet om man kan starte på de og bruke tilleggs prevensjon i 7 dager?

Anonym poster: 9a27fbd8139749723cd24011f5d46404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvkobbet spiral, kan anbefales på det sterkeste... Eg skal sette inn neste fredag... Ingen bivirkninger...

Skrevet

Jeg og, fordi jeg vil bli gravid. Men vi har bestemt oss for å vente litt *utolmodig*

Skrevet

Cerazette kan du begynne på uten å ha mensen i mellom. Les i pakningsvedlegget.

Skrevet

Ja... Hvorfor spør du når du vet....?

Anonym poster: 64411e48c69b4898c22fbd7942982747

Skrevet

I pakningsvedlegget, så står det at man skal starte på de første dag mens, eller 2-5 dagen i mensperioden. Men på nettet så står det at man kan begynne når som helst. Vil jo ikke risikere å bli gravid, og siden jeg har brukt p piller i sammenhengende i 7år, så kan det jo ta evigheter til jeg får mensen.

HI

Anonym poster: 9a27fbd8139749723cd24011f5d46404

Skrevet

du som skriver at kobberspiral ikke har noen bivirkninger, har du tenkt over at det kanskje ikke har det akkurat for deg, men for andre?

Anonym poster: eb1ef3c48100452b10494c90c042064e

Skrevet

Ja det er jo greit men eg vil anbefale det uansett.. Er jo verdt et forsøk viss man har bivirkninger av p piller.. Er det sånn at man aldri skal prøve noe siden naboen til tante til venninna til bror din får bivirkninger så vil man ikkje prøve. Eg snakker jo selfølgelig for meg og bare meg sjølv, og eg hadde ingen bivirkninger,,. Kommer med bare min erfaring... Ka bivirkninger Trude oppi nord har er for meg likegyldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...