Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Min baby hater virkelig å ligge i vognen med mindre hun er så trøtt at hun sovner mens jeg kler på henne. Men våkner hun underveis; å hjelpe for en hissigpropp! Ikke snakk om å ligge å slappe av, hun hyler og vil opp med en gang.. Hun får ikke gråte mer enn de sekundene det tar å finne et sted jeg kan kjøre inn og ta henne opp. Det er forferdelig stress og jeg gruer meg til de dagene vi MÅ ut av huset. Hun liker å sitte i bæresjalet (Caboo) og jeg lurer på å bruke det ute nå. Hva slags klær bør hun ha på, hun har alltid ull innerst når vi er ute. Vi bor i Bergen, så det blir mildere for hver dag nå. Hun er 3 måneder. Noen med erfaring? Anonym poster: 9cf2232b5d9817c8580fd4f8fa617b50
Fuglemamma <3 Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Prøv deg litt frem:) jeg brukte og skal bruke bæresjal året rundt:) på høsten og våren gikk jeg med åpen jakke så hun fikk litt varme fra meg hadde ullfleecedressen fra nøstebarn på vinterstid, men da hadde jeg også "bærejakke" du kan hele tiden kontrollere temperaturen hennes ved å kjenne ned i nakken hennes. God bæring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå