Prinsesse Brødhue Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Noen som har erfaring eller tips? Et litt i tvil om hva som lønner seg, hører mye forskjellig. Og i så fall, er dere fornøyd med valget dere tok?
September<3 Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Leasing er vel ikkje noe supert alternativ, penger taper man uansett, leaser du en bil er den jo ikkje din.... Ville kjøpt bil, så lenge man har råd til D vil hvertfall eg påstå at D må være bedre..
Frufluffy Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Det rimeligste er som regel å kjøpe, er man veldig avhengig av forutsigbarhet kan det hende at leasing eller tilsvarende avtaler kan være en løsning, men dyrere blir det
jakobv Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 I mine øyne er å ta opp et billån det beste alternativet.
Venterpå#2 Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Vi leaser en splitter ny bil nå. Vi valgt dette rett og slett fordi jeg er student, og samboeren min har ikke verdens beste inntekt. Vi kunne dermed ikke få billån for å kjøpe en tilsvarende bil. Samtidig så kom vi over en knalltilbud hvor vi overtok en leasningavtale fra en annen person, hvor vi da slapp å betale det engangs etableringsgebyret på 35000 kr. Dermed var dette det billigste alternativet for oss, betaler mindre i mnd på denne bilen enn hva vi ville gjort på et billån, og når jeg er ferdig med studiene, vil vi ha muligheten til å kjøpe denne bilen til en svært redusert pris
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Skal man hele tiden ha en splitter ny bil vil det kanskje lønne seg med leasing da det er nye biler som taper mest i verdi. Dersom du kan ta til takke med en bil som er noen år lønner det seg nok å kjøpe. Husk at de som leier ut bilen gjør dette for å tjene penger, og har du tenkt å lease samme bilen over lang tid tror jeg nok du vil tape på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå