Gå til innhold

Hvilke forventninger har dere til morsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jenter, blir dere feiret?

Lurer på om jeg skal la være å minne mannen min på det i år, og da blir det kanskje ikke noe..

Vi har aldri laget noe stort ut av det, men det har vært frokost på sengen og tegninger eller kort fra barna. Veldig koselig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper jo at gubben husker det da. Jeg sto opp tidlig å lagde mat, bakte til han og hadde kjøpt gave til han på farsdagen. Vet ikke helt om jeg skal minne han på det, blir i hvertfall utrolig skuffa hvis han glemmer det.

Skrevet

Ingen ting. Feirer ikke morsdag eller farsdag. Kommer helt sikkert til å gjøre det når barna blir større, men enn så lenge slipper vi det.

Anonym poster: 7ea336f7bc209ecf98f70a92274fbbb3

Skrevet

Frokost, blomster og en tegning fra junior, HVIS jeg minner mannen på at det er morsdag på søndag vel og merke.

Skrevet

Kort, liten gave og kake (hjemmebakt eller kjøpt). Vi pleier alltid å feire mors/farsdag, men mannen må minnes på det når det nærmer seg ;)

Anonym poster: 546bfc74e5417a65eb138ab48f8431b5

Skrevet

Ingen....aner ikke når den er engang. Syns sånne dager er no tull

Skrevet

Ingen forventninger. Bryr meg ikke i det hele tatt om sånne dager...

Anonym poster: 8cc513091d60c11be7f978e6615291ba

Skrevet

Mannen kommer ikke til å huske det før femåringen spør siden de har det som hemmelig tema i barnehagen.

Da først får mannen ræva i gir og må til byen lørdag formiddag, tenker jeg.

Så da blir det vel en overraskelse på sengen.

Anonym poster: 11f16d42c2c6fdd14908f3f5073d7910

Skrevet

Pleier å få koselig kort og noe jentene har laget. Noen år har det til og med blitt kake! Poenget er ikke store gaver, men det er koselig å bli husket på.

Skrevet

Er det nå på søndag? I såfall skal jeg jobbe og barnet er hos sin far i helgen. Min samboer reiser avgårde på jobbreise søndag ettermiddag så blir ikke så mye feiring. Men det har det aldri vært heller. Har hendt at barnet har tegnet en tegning på skolen eller noe da.

Anonym poster: 3edfd8bf046b65a422b7531b56bb9fb1

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg pleier å få gave, blomster og et fint kort.

Verdens heldigste :D

Skrevet

Jeg håper på middag ute,men regner med det blir en liten gave og kort + middag hjemme :) koselig det! Bare såååå lenge siden vi har vært ute,og like før vi får baby,hadde det vært godt med " alenetid" med gubben til kvelden om ikke annet. Barnet får jo hele dagen ellers med oss...

Anonym poster: f25265db8b08ea698f4ba65d71a9799c

Skrevet

Verk,skal feire to kursdager,morsdag og fastlaven samtidig,så feiring blir det vel!

Skrevet

Vi våkner opp alene i Oslo uten barn! Har ikke tenkt over at det er morsdag denne helga:)

Bare gledet meg til en etterlengtet weekend med mannen;)

Jaggu snart 3 år siden sist....

Men siden jentene skal være hos mamma så regner jeg med at hun ordner noe for de:)

Skrevet

Ingen forventning, det er bursdagsselskapet til Junior, blir skikkelig sjørøverdag. Han er forøvrig født på Valentins dag, så februars romantikken er i stor grad fraværende hos oss. Vi tar det igjen på andre merkedager. :)

Anonym poster: b735ee2a9daf79e755671b14f890cf98

Skrevet

Ingenting, vet ikke engang om han er klar over at det er morsdag. Har pleid ¨lage en kake så vi får se hva som skjer!!

Anonym poster: 820fbbd1c1e7615fc3461ce5405b99ef

Skrevet

Ingen forventninger, mannen et borte på jobb. Ungen er så liten at han skjønner ikke hvilke dag det er..

Svigermor feirer aldri morsdag, siden guttene hennes aldri bruker og fikse noe. Så er som regel jeg som jager de ut og handler gaver til henne. Også bruker vi og lage kake og mat og invitere henne..

Skrevet

Her skal den tilbringes i ishallen.... Så mye "feiring" blir det ikke. Men, gubben vet å sette pris på meg uansett så noe stats blir det men ikke mye da vi snart skal feire 12 år sammen :D

Skrevet

Her forventer jeg full oppvartning hele dagen av 3- og 5 åringen. Hehe neida regner med jeg får ett kort de har laget i bhg. Ellers skal vi kose oss med lang skogstur, kakao og boller:)

Skrevet

Feirer ikke sånt i huset her ;) Mannen min skal ikke gi meg noe fordi det er en sånn dag. Jeg er ikke mora hans ;)

Den dagen mine barn kommer med en tegning til morsdagen ,da blir jeg glad :)

Syns det er greit at man kan sette pris på hverandre uansett og heller overraske med en liten ting ut av det blå :)

Verden er blitt så opptatt av det materielle og jeg syns man heller skal sette pris på øyeblikkene i stedet for å ha store forventninger til disse dagene.

Skrevet

Hjemmelaget kort fra barna og kanskje middag ute på restaurant? Eller at mannen og eldstemann lager middag til oss :)

Skrevet

Har bursdag på morsdagen jeg, så pakker og kaker blir det uansett... ;) Men vi har blitt enige om å ikke feire mors og fars dag før ungen selv tar initativ til det. Ingen av oss er vant med å feire det fra tidligere...

Skrevet

Ikke noe som helst. Føler jeg har morsdag hver dag,jeg:)

Skrevet

Når er morsdagen?

Anonym poster: 3fcf24fbc7d78a65f3ea03677693b82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...