Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Utrolig mange her som forteller om udugelige barnefedre som bruker dop, vold, trusler, latskap, hjelper ikke til, utro etc etc. Har man først satt barn til verden med en slik taper er det selvfølgelig lett å være etterpåklok og det er for sent å endre på. Men få da ikke flere barn med idioten da!!! Og kanskje kvinner bør bli litt mer kresne og velge barnefar med større omhu? Er han en kødd som kjæreste, så er han er kødd som barnefar også. Vet jeg kommer til å få mye pepper nå, men jeg blir litt oppgitt. Jeg mener vi kvinner er det sterke kjønn, men av og til lurer jeg litt.. Det er lov å bruke hodet og ikke la Hjørdis styre!! Anonym poster: 596e5b4be369fd8131b3e32a1ed86ad7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Du er så søt når du blafrer med biffgardinene dine Klarer ikke å bli sinna på deg da Anonym poster: cbb5e7403a1254b452cf67bca23f357a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Er det ikke merkelig hvordan folk forandrer seg når glansbildet slår sprekker? De første årene med min eks trodde jeg virkelig han var drømmemannen, men det som kom frem etter bruddet var at han hadde en annen dame og et barn som er nesten like gammelt som vårt. Nå har han ny samboer og en ny elskerinne som også er gravid. Anonym poster: 817938d975a17bb42d698747273ab3d0
Countess Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Jeg skjønner hva du mener tror jeg, og jeg tenker du mener at om faren til det første barnet ditt slår deg eller bruker stoff, så får du ikke flere barn med han. Jeg fikk barn med en som jeg tror er psykopat, og som bruker stoff. Disse psykopat-tendensene hans kom frem etter jeg ble gravid! Så jeg håpte på bedring, og stakk da det ikke ble det. Kunne aldri fortsatt, og i alle fall ikke fått flere barn med han etter jeg ble bevisst på hvordan han egentlig var.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Leste overskriften din flere ganger uten å trykke meg inn på innlegget, tenkte det var et innlegg om urinlekkasjer etter fødsel og følte meg flink her jeg satt og kneip for harde livet.. Men så trykket jeg meg inn på innlegget og det var ikke mye fornuftig å finne Anonym poster: ccac6f3abdb44f99ff0a17cda1cfd208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå