Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Har pcos og er nylig konisert, begge øker faren for spontanabort. Jeg er også veldig kvalm og kaster opp hele tiden. Bekkenløsningen har blusset opp igjen og jeg er bare i uke 8. Dette kommer til å bli en lang graviditet og jeg blir litt mer nervøs for hvert løft jeg tar på jobben Anonym poster: 7ae16bc1be44bfedf8c9d081010cf8e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Husk på at kvalme er et godt tegn nå ønsker deg masse lykke til! Anonym poster: aa06d4f9e12fce503b621af2448a7cb8
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Huff, så utrolig vondt å gå sånn og være redd! Jeg ble konisert bare et par uker før jeg ble gravid, og nå er jeg 13+2 og har sett en lang, lukket livmorhals på UL. Håper det er en trøst. Metodene de bruker i dag er så bra at det er svært liten risiko. Hvis du er redd, kan du be om henvisning til UL, evt. be om tilrettelegging på jobb så du slipper å løfte tungt! Risikoen for SA avtar jo også etter uke 8. Lykke til!!
mørketid Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er også konisert, og tenkte det samme som deg da jeg ble gravid. Vet ikke når du gjennomførte koniseringen men jeg gjorde det i 2009 og min lege sa at denne er svææært skånsom nå til dags, de færreste merker noe til dette senere (i svangerskap) jeg fikk målt livmorhalsen to ganger senere i svangerskapet pga at jeg va rlivredd for dette, men begge gangene var den over gjennomsnittet lang faktisk:) brukte 25 timer i fødsel til slutt så d var ikke noen rask fødsel heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå