Gå til innhold

Noen der ute hater meg

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Så nå danser modde og jeg slettedansen igjen. Det modde ikke vet er at jeg er langt mer utholdende.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Igjen?

Skal si de er standhaftige ^_^

Gjest sug lut
Skrevet

Da var du ikke her forrige gang - se Ris og ros.

Skrevet

Tør knapt svare her.

Svarene mine ble jo radert vekk fortere enn svint ved forrige runde.

Tenker en av to muligheter:

1. Noen der ute hater deg

2. Noen skjønner ikke hvordan fjerne tråden du vil skal fjernes, men fjerner din istedet (highly ulikely)

Skrevet

Hva!!? Trodde du var elsket av alle jeg ;) ;)

Du får vel ikke noe særlig svar denne gangen heller..

#Står på sidelinjen og heier på deg i kampen mellom luten-modde#

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hate deg? Du en så elskverdig tvnerd som jeg frydes over å ha lyriske ord og samtaler med?

Da er de bare dust og dumme - går ikke an sånt. Nemlig!

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, takk for moralsk støtte. Tredje forsøk finnes fremdeles inne på Ris og ros, så da får vi se. Ubrukelige moderatorspirer bør man visstnok ikke påpeke, så det er vel et tidsspørsmål.

Skrevet

Skjønner jeg det riktig? Du ber om at en gitt tråd blir slettet og så blir spørsmålstråden din slettet i stedet? Eller i tillegg?

Kanskje de helst vil ha hurrarop og ikke klager? Kanskje de ikke vil at ris og ros skal være fullt av annet enn ros? Eller er det sånn at når klagen er innfridd, så henlegges saken og dermed også tråden der klagen ble presentert?

DiB hadde vært et kjedelig sted uten sug lut. Det tror jeg moderatorene også har fått med seg.

Gjest sug lut
Skrevet

Slettet mitt innlegg i tillegg til tråden det gjaldt. Jeg tillot meg nemlig å spørre hvor mye Klikk.no hadde i injuriekassa si - og det ble vel litt drøyt. At en sånn tråd som den på anonym står i fjorten timer er jo fantastisk, jeg er neppe den eneste som rapporterte den heller.

Skrevet

Skal vi vedde om hvilken moderator det er?

Skrevet

Vi vet jo det at de ikke liker å få påpekt hvor dårlig jobb de faktisk gjør her. SÅ jeg regner nesten med at denne straks blir slettet også. Jeg blir ikke sjokkert, om så, hvertfall.

Skrevet

Men jeg elsker deg *lovehearts*

Gjest sug lut
Skrevet

For å kuppe tittelen på frk Nilsens tråd under her: undrenes tid er ikke forbi - nå er originalinnlegget, første etterlysning og andre etterlysning faktisk gjenopprettet av moderator på krangle. Så det.

Gjest Anybody
Skrevet

...noen hater alle.. Mange hater meg fordi keg både aksepterer latskap + at jeg baker bedre enn noen.. Ingen ligning værre uten x og y midt i..

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

...noen hater alle.. Mange hater meg fordi keg både aksepterer latskap + at jeg baker bedre enn noen.. Ingen ligning værre uten x og y midt i..

Sånn fra det ene til det andre; når er denne nettsiden din oppe og går?

Gjest Anybody
Skrevet

Begynner på den i helgen. Nå er han som lager nettsiden hjemme fra reise. Må bare ta noen flere bilder så blir det så bra så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...