lioness* Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Tja, alle ville vel si at barnet er den flotteste gaven man har fått. Men bortsett fra sønnen min er den fineste _materielle_ gaven jeg har fått en diamantring i hvitt gull med fem diamanter på (alliansering). Fikk den i morgengave da vi giftet ogss, og er den eneste ringen jeg har fått av ham noen gang (gjennom 11 år, han er ikke en stor smykkekjøper - men har traff han godt!)
Februargullet2013 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2013 Den er sikkert nydelig ja:). det fineste tingen jeg har som ikke er sønnen vår, må vil være kristiansand turen i fjor sommer,så romatisk:)
lUmlUm med tulla si Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Jeg vil kanskje ikke akkurat si at barnet er en gave fra mannen, da vi har vært to om å lage det... Men en velsignelse og glede er det! Men det er min fortjeneste også, ikke bare hans. Når det gjelder gaver, må det være den dagen det var en varm og herlig sommerdag, og han hadde kjøpt med seg de deiligste jordbærene man kan tenke seg, og fløte og sukker! Og sjokolademelk selvfølgelig, da jeg ELSKER det (og jeg elsker jordbær). Det var helt fantastisk.
Kbor85 Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Fikk komplett bunad til jul da datteren var 6 mnd fordi han synes jeg var så fin i min mors bunad under dåpen:) han jobbet masse ekstra for kjøpe dette.
LillePerlen Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Diamant ringen<3 En flott svea jakke<3 Og gavene jeg fikk når barna ble født! Hadde ikke forventet meg noe så ble veldig overrasket!
Wopi Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Kombinert tur til NY og Island. Og av ting: Bergans dunjakke, den første jakka jeg har hatt som holder meg varm uansett hvor kaldt det er!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå