Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra ny UL og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk endelig avklart det hele... Fosteret/embryoet stoppet å utvikle seg ved 4-5 uker, så fant bare et knøttlite embryo der inne, og to bobler (en stor og en liten). De anbefalte IKKE kirurgisk fjerning, så jeg fikk med en hel masse tabletter hjem som jeg skal ta i morgen når mannen kan være hjemme med meg. Hun sa jeg burde vente en syklus før jeg ble gravid igjen, men vet ikke hvorfor.. Glemte selvsagt å spørre.

Nå gleder jeg meg bare til å få avsluttet det hele og håper alt kommer ut kjapt og greit, så jeg slipper å dra tilbake til sykehuset... Og de ønsket meg hjertelig velkommen tilbake i hyggeligere omstendigheter neste gang ;) Blir vel tidligst desemberbaby nå da, men blir greit det også :)

Tusen takk til alle som har svart meg og trøstet meg her denne siste uka :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, men sikkert godt å få det avklart og.

Er vel lurest å vente så du ikke får falsk positiv. Noen bruker lengre tid på å bryte ned hcg enn andre.

Skrevet

Uff, det var trist å høre. Håper det går greit med deg. Vondt å gå igjennom noe slikt. Gjort det samme selv.

Grunnen til at de vil du skal vente minst en syklus er for at kroppen skal komme tilbake i rytme igjen. Og bli seg selv... Også kan det være lurt av psykiske årsaker og. Få tid til å sørge og komme seg videre igjen.

Tenker på deg.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1360150112' post='145026720]

Er vel lurest å vente så du ikke får falsk positiv. Noen bruker lengre tid på å bryte ned hcg enn andre.

Ja, men neste gang skal jeg ikke gidde å teste før jeg er rimelig sikker på jeg er gravid igjen :P Ikke noe før-IKM-testing denne gangen nei...

Skrevet

Ja, men neste gang skal jeg ikke gidde å teste før jeg er rimelig sikker på jeg er gravid igjen :P Ikke noe før-IKM-testing denne gangen nei...

Alle gode ting er ??? Vet ikke jeg, men det blir vel til slutt;)

Bli ferdig med dette nå så tar du det som det kommer etterpå. Enkleste løsning. Har vært prøver i mange år så vet det er vanskelig å vente, men noen ganger trenger kroppen det.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1360150599' post='145026755]

Alle gode ting er ??? Vet ikke jeg, men det blir vel til slutt;)

Bli ferdig med dette nå så tar du det som det kommer etterpå. Enkleste løsning. Har vært prøver i mange år så vet det er vanskelig å vente, men noen ganger trenger kroppen det.

Ja, alle gode ting er 3 :) Denne tredje lille er svært ønsket og etterlengtet, og vi er totalt ferdige med barneproduksjonen når vi får nr.3 ;) Det får bare ta den tiden det tar ja :) Men håper å slippe romjulsbaby da :P Hadde jo vært aller best å vente til januar sikkert, men kan jo alltid risikere for tidlig fødsel også, så gidder ikke planlegge så nøye lenger.

Skrevet

Triste.greier :-(

Men du får tenke som jeg, i slike tilfeller er det naturen som "rydder opp". Embryoet hadde sannsynligvis en defekt som ikke var forenlig med liv.

Neste gang går det bedre!!

Lykke til :-)

Skrevet

Kjempe trist å høre! Håper det går bra med deg? :)

Får håpe at neste spiren sitter som støpt til termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...