Gå til innhold

Da melder jeg meg "offisielt" ut her desverre...


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Fikk bekreftet på ny UL i dag at det bittelille embryoet sluttet å utvikle seg rundt 4-5 uker, så i morgen blir det å pakke i seg masse tabletter og håpe kroppen støter ut det som er der veldig kjapt! Vi prøver igjen så snart det lar seg gjøre, så hvis vi er heldige havner vi i desemberklubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist da. ....Håper du er raskt tilbake og at alt går bra med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist. Vi testa jo nesten positivt samtidig og det hadde vært hyggelig å følge deg framover. Lykke til med ny testing, heldigvis for deg vet du jo at du kan få barn og blir forhåpentligvis gravid igjen fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Syns dette er så trist. Ønsker dere alt av lykke til videre og hadde blitt kjempe glad for å høre hvilken klubb du melder deg inn i igjen.. Så, let us know :) God klem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er i samme situasjon. Ultralyden visste ikke hjerteslag, noe det var ti dager før på ul, så vi måtte ta abort. Men vi prøver igjen med ny ivf.

 

Utrulig trist å høre at det er flere i samme situasjon. Masse klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem.. Jeg må vente enda to uker.. de håper kroppen setter i gang selv.. Det er som å være på pinebenken. Jeg vil bli gravid igjen fort.. ikke vente, vente å vente på noe som de selv sier har stoppet opp.. River meg i håret..

Lykke til med videre prøving! Den sitter nok snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...