Gå til innhold

oioioi,her kommer 3-årstrassen for fullt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, kjenner jeg gruer meg litt...er gravid og er ikke helt tålmodig bestandig, samt at jeg nå begyner å grue meg til babyen kommer om trassen skal være så sterk!!

3 åringen det gjelder gråter så fælt når han ikke får til å bestemme seg, han vil liksom alt og ingenting, samtidig!

et eksempel:I går var han og storebror ut og lekte i snøen etter barnehagen. Storebror ville inn, men det ville ikke lillebror.ok, så da hadde vi igjen døra(en verandadør i helglass, så vi både ser og hører han) fordi vi forklarte at det blir kaldt inne.Han sto på trappa og hylgråt. Åpna døra mange ganger og spurte om han ville inn,men nei, han skulle ikke inn.Så da måtte vi ha igjen døra igjen da, og da la han seg ned og gråt. dette skjedde mange ganger, vi spurte, fikk nei, hadde igjen døra, han gråt sårt.

Hva gjør man i slike situasjoner egentlig?Vi var rolige og forståelsesfulle, jeg spurte om han ville komme inn å hjelpe med middag/se tv/kose seg med kosen sin osv, men nei, han skulle stå ute men gråt så sårt.

Til slutt tok far han og tok av alle klærne, da ble han helt hysterisk og gråt enda verre, helt oppløst i tårer og visste ikke opp-ned på seg selv...

Gikk over etter en stund ved å se på tv.

Men hva var egentlig rett å gjøre??

Anonym poster: 0b0c5c7d79f9c4d8f35f9eff84983baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: 72ed02b60f5aaf361a96b82c7e2dcac4

Skrevet

ok

Anonym poster: 72ed02b60f5aaf361a96b82c7e2dcac4

Fantastisk svar.Hvorfor gidder du?idiot

HI

Skrevet

Han ville vel ha noen med seg ute da. Hadde gått ut og lekt litt med han.

Anonym poster: b6f3950b6ab32751b6885982fac99389

Skrevet

Hvordan skal jeg få til det når jeg må lage middag?Det er ikke alltd ting blir slik som man ønsker...

Skrevet

Er det så lett å lage middag når man er ute å leker?

Syns det er helt okey å ta av han klærene å ta han inn. Det hadde jeg gjort med min 3 åring. Kan være en utfordrende alder dette;)

Anonym poster: 4b7d0822b1b0073d5d4f615303a4bf6b

Skrevet

Hadde nok gjort slik faren gjorde. Av og til må me berre bestemme for ungane, og så hadde me prøvd å funne på noko kjekt inne for å avlede, slik de gjorde med barnetv. Han var sikkert temmelig sliten etter ein lang dag, og då kan alt vere gale.

Me prøver at ungane skal få bestemme mest mogleg over seg sjølv, men dei kan jo ikkje få manipulere heile familien med innfalla sine, slik det hadde vorte om mor skulle legge til sides middagslaginga fordi guten heller ville ha ho ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...