Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Er en vektnedgang på 6 kg bekymringsverdig? Er gravid i uke 9 og har gått ned fra 60 til 54 kg på noen uker. Får i meg mat og drikke så forstår ikke helt den store vektnedgangen. Blodprøvene mine var fine, så legen skrev ut postafen mot kvalme. (Men jeg spyr ikke!) Anonym poster: a6f55817fb00c7c8540398b4c757c8de
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Nei. jeg har gått ned 10 kg og veide kun 50,legen sa ikke det var noe farlig,men gikk de opp igjen når jeg var 7mnd på vei, og gått opp nesten 20 nå og fremdeles 1mnd igjen Anonym poster: ac139d8fdfe9574d1b45c1aee698f90a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Det går bra, så lenge du får i deg noe mat og drikke, så går det fint. Så tidlig i svangerskapet er det ikke noe problem, og heller ikke uvanlig. Så lenge blodprøver og urinprøve er bra, så er det inge grunn til bekymring. Viktig å drikke mye så du ikke blir dehydrert. Spise ofte, men lite, hjelper på kvalmen. Anonym poster: 55c7fb49a4e8a59b927bd0ae4c00cea8
Vanillaf@ce Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Ingen problem, du går sikkert opp igjen Jeg er 28 uker på vei og veier 2,5 kg mindre enn i starten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå