Gå til innhold

En jævlig morgen!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

1) det var et slit og mas å få barnet opp og til barnehagen.

2) kranglet med en sur og jævlig gubbe.

3) ble stoppet av politiet. Hadde ikke førerkort med, så fikk bot.

4) forsinket til jobb pga politiet.

5) sykdom på jobb, så jeg må jobbe overtid.

6) har glemt pengboka hjemme, derfor bot!, så får ikke kjøpt meg kaffe eller lunsj!

 

Ahhhhh!!!!!!!

 

Anonym poster: 0c94eec8c4b8a63526dd67b78847f6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda. Du har min dypeste medfølelse. Det kan jo bare gå oppover herfra.

 

Stor klem.

Skrevet

Uff, skikkelig dårlig start. Ta å lån penger hos en kollega til en diger kopp kaffe og trøst deg med at du sikkert kan leav dette om noen år...

 

Anonym poster: 7ffdd7387c2638149296b9bda52c674a

Skrevet

Det er det man kaller dritt dag!! Håper den blir bedre! Eller iallefall at morgendagen blir det :) lån penger av en kollega til en kaffekopp :)

 

Anonym poster: 4ac2677b0d0d123cc47aefcc0bdfefb8

Skrevet

Takk skal dere ha. Jeg fikk låne penger til mat og kaffe, heldigvis. Men er fortsatt like sur og grinete :-p hoho.

 

Resten av uka kan jo ikke bli annet enn bedre! ;-)

 

Hi

 

Anonym poster: 0c94eec8c4b8a63526dd67b78847f6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...