Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 1) det var et slit og mas å få barnet opp og til barnehagen. 2) kranglet med en sur og jævlig gubbe. 3) ble stoppet av politiet. Hadde ikke førerkort med, så fikk bot. 4) forsinket til jobb pga politiet. 5) sykdom på jobb, så jeg må jobbe overtid. 6) har glemt pengboka hjemme, derfor bot!, så får ikke kjøpt meg kaffe eller lunsj! Ahhhhh!!!!!!! Anonym poster: 0c94eec8c4b8a63526dd67b78847f6ef
Soon to be mum Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Huffda. Du har min dypeste medfølelse. Det kan jo bare gå oppover herfra. Stor klem.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Uff, skikkelig dårlig start. Ta å lån penger hos en kollega til en diger kopp kaffe og trøst deg med at du sikkert kan leav dette om noen år... Anonym poster: 7ffdd7387c2638149296b9bda52c674a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Det er det man kaller dritt dag!! Håper den blir bedre! Eller iallefall at morgendagen blir det lån penger av en kollega til en kaffekopp Anonym poster: 4ac2677b0d0d123cc47aefcc0bdfefb8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Takk skal dere ha. Jeg fikk låne penger til mat og kaffe, heldigvis. Men er fortsatt like sur og grinete :-p hoho. Resten av uka kan jo ikke bli annet enn bedre! ;-) Hi Anonym poster: 0c94eec8c4b8a63526dd67b78847f6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå